Nikahlı oldum kişi anlaşmalı boşanmaya yanaşmıyo o terk etti beni şu an dedine göre istemiyorum bu kızı boşamicamda bunun amacı ne?

Düğüne 1 ay kala nikahı aradan çıkartalım dedik yaptık ve bir gun dedi ben bu kızı istemiyorum kendince saçma sebepler saydı ! Gel anlaşmalı boşanalım şu an onada yanaşmıyor adamın amacı ne ben onunla aynı evi paylaşmadım ona bir şey yapmadım… ailem varlıklı amacı paramı amacı 1..2 yıl beni bağlayıp evlenmememmi!

ne yapacamızı bilmiyoruz mahkeme 2 yıl sürer e ben hemen kurtulmak istiyorum adama bakarsan namazında niyazında duzgun bir tipe benzıyorda ama hasta ruhlu çıktı

Nikahlı oldum kişi anlaşmalı boşanmaya yanaşmıyo o terk etti beni şu an dedine göre istemiyorum bu kızı boşamicamda bunun amacı ne?
Cevapla