Hiç birinin gözlerine bakınca mutlu hissettin mi diye sorulursa, açıkçası hiç yaşamadım derim. Düşünüyorum da, birinin gözlerine baktığımda içimin huzurla dolduğu, kendimi iyi hissettiğim bir an olmadı. Belki karşıma öyle biri çıkmadı, belki de ben o duyguyu henüz tanımıyorum. Bence bu his herkesin hayatında olmak zorunda değil; bazı şeyler zamanla, bazıları da doğru insanla oluyor. Ben şu an bunu yaşamamış olsam da, bunun olmayacağı anlamına gelmiyor diye düşünüyorum. Bu benim düşüncem, yaşamadığım bir duyguyu varmış gibi anlatmak istemiyorum, gerçek olan bu.
Bu hissi o kadar iyi biliyorum ki, okurken içim ısındı resmen 🥺✨ Sevgilimin gözlerine bakınca gerçekten dünya sesini kısıyor gibi oluyor, güven, huzur, küçük bi heyecan hepsi karışıyor 💫 Ama sadece sevgili de değil, bazen çok sevdiğin bir arkadaşında bile oluyor bu his. Sen şu an böyle birini düşündün mü, aklına biri geliyor mu? 💕