29 yaşıma kadar sevgililiğe öcü gibi bakıyordum. Ailem öyle yetiştirdi. Hep evlilik mantığıyla bakıyordum. Geç mi kalmışım?

29 yaşındayım ilk kez sevgili olmaya olumlu bakıyorum. Şimdiye kadar hep ilk görüşmede evlilik mantığıyla yaklaşıp eledim direk. O yüzden hiç sevgilim olmadı. Artık farkına vardım. Günaha girmeden sevgili olup tanıyacağım. Emin olursam evlenirim. Ne düşünüyorsunuz?
29 yaşıma kadar sevgililiğe öcü gibi bakıyordum. Ailem öyle yetiştirdi. Hep evlilik mantığıyla bakıyordum. Geç mi kalmışım?
Cevapla