19 yaşımda çevremden evlilik baskısı görmeye başladım, bu çok saçma değil mi?

Şaka gibi yani bizden büyükler neden evlenme zamanımız geldiğini söylüyor? Neymiş yaş ilerledikçe birilerini bulmak zormuş beğenmek zormuş ben şu an evlenirsem kocamın huyunu suyunu bilir ona göre hareket etmem kolaymış bir kızın en değerli yillarindaymisim falan filan

19 yaşımda çevremden evlilik baskısı görmeye başladım, bu çok saçma değil mi?
Cevapla