Yeni tanıştığın erkeğe geç yazdığı için bunu söylemek mantıklı mı sizce?

yeni biriyle tanıştım geç yazıyor, bu iletişimsizlikte iletişim kurmamız çok zor desem olur mu? mantıklı mı?

Yeni tanıştığın erkeğe geç yazdığı için bunu söylemek mantıklı mı sizce?
Cevapla