Ilk date sonrası erkeğin aralıklı yazması normal mi, taktik mi, yoksa beğenmedi mi?

Merhaba biriyle date çıktım, bence güzel geçti beni bırakmayı, üşüyünce montunu falan teklif etti baya ilgiliydi sonraki buluşmda şöyle yaparız falan diye konuştu. eve gidnce 3 saat sonra yazdı konuştuk ertesi gün yazdı konuştuk bir gün yazmadı sonra ben yazdım aradı konuştuk ve şimdi yine bir gündür yazmıyor. Sizce bu normal mi? Yoksa buluşmada beğenmedi mi anlayamadım? erkekler böyle taktik yapar mı? Ben yazmalı mıyım? Tavsiyelerinize ihtiyacım var lütfeeeeen

Ilk date sonrası erkeğin aralıklı yazması normal mi, taktik mi, yoksa beğenmedi mi?
Cevapla