İlk date sonrası eve varınca yaz diyen erkeğin bir daha yazmaması normal mi? Görüşme olumsuz geçse bile bunu yazması gerekmez mi?

Buluşmak için yürümeyip koşan, sevgili gibi flörtöz mesajlar atan, buluşmada gayet keyfi yerinde olan. Hatta geleceğe dair yaparız ederiz diyen birinin date sonrası yazmaması. Fikir ayrılığı oluşsa bile bunu yazması gerekmez miydi? Bir gün önce yediğinden içtiğine yazan birinin bir gün sonra kaybolması tuhaf değil mi? Çok da etkilenmedim ama onun yazmasını mı beklemeliyim, yoksa madem öyle yolun açık olsun diye ben mi yazmalıyım?

İlk date sonrası eve varınca yaz diyen erkeğin bir daha yazmaması normal mi? Görüşme olumsuz geçse bile bunu yazması gerekmez mi?
Cevapla