AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
bk gibi bişi bakma 21 yaşindatim 15 sevgilim olmus kimseye güvenmiyorum artik cok güzel bişi değil
Bence kendini fazla kasıyorsun karşında ki kişinin de insan olduğunu unutma kimse senden üstün değil
Sevdiğine emin olursan açık açık söyle bi de, bakarsın bu şekilde mutlu bir ilişkiye yelken açarsın
İstekli değilsindir bu konuda insanlarla tanışmayı dene mutsuzsan bu durumdan her bulduğunla flörtles kötü bisey değil bu ama yek kişiyle konuş
Ay ben de öyle çıkma teklifini arkadaşım olarak görüyorum deyip reddetmiştim yani bu benim derslerimi etkiler diye düşündüm ama birazcık pişmanım
Ben dee hem de çok iyi çocukları reddettim , ben malımm
Özelden Instagram salla bakim nasıl konışuyormuşsun
hyr
Tanısmak ıcın yol acıyo musun ya da hıc denemedın mı
Flörtleşmenin sanatı mı olur rüzgar ne tarafa eserse orayayön vericeksin
ne istediğini bilemeyen insanların sonu zaten yalnızlıktır
oha. evlenmelik kiiz. boş ver konusmayi basalim nikahi
Böyle çok iyisin devam et ilerde özlersin bu zamanları tadını çıkar
Benimde olmadı ben de beceremiyorum ya da karşı taraf kararsız kalıyor
Benim de hiç cinsel ilişkim olmadı pek takma kafana kral çıkar biri karşına
Sakin olmalısın kendşne güven
Sanırım özgüven eksikliği sorun bi de ne bileyim heyecanlanıyorum böyle anksiyetem tetikleniyor birisiyle konuşunca iş ciddiyse midem bulanıyor endişeden
Korkuyorsun panik oluyo sakin kalmayı dene yaparsın inşallah
Ben de hiç sevgili yapmadım
iyi bir şey değil sanırım :/
Yapma boş ver
Ama arkadaşlarım tek taş almaya başladılar bile ya çok meraklı değilim sevgili yapmaya da ileride kimseyi bulamazsam bu sefer de tek ölürsem kedilerimle ya da ne bileyim görücü usulüne mecbur kalırsam üf
Sana bişe diyim mi
evt
Tamam
jgfnjfhgbn
Hata değil. Tecrübesizsin
Flört yeteneklerini geliştir
Belki de çok soğuksundur
Olur zamanla küçük bir şehirde mi yaşıyorsun?
Her şeyin vakti vardır. Nasip meselesi
flort etmeyi öğrenmen lazim
istersen birlikde deneyelim
Çekingen misin ondan mı acaba?
Ow senin is zor ayvayı yemişsin sen
Normaldir benim de aynı
Bu bir hata değil bu bir tercih bence
Benimde 15 yaşında ilk sevgilim olmuştu.
Hatalık durum yok erkekler çokta lazım değil.
O sırada 97 kişiyle yatmış olan ben (21 yaşına giricem) şükür hastalık kapmadım 😂😂
Ciddi misin bi de bu yasta
Sanki çok matah birseymıs gibi yazmjs. esc olmussun.. parasını verenjn altına yatar senın gibiler
sorun sende değil kevın
Böyle devam yalnızlık en güzeli
Benim kız versiyonum gibisin hahahah
Bu işler nasip kısmet ya
Karamsar ve umitsiz olmayınız
Ne olmuyor, beceremediğin ne ki?
İyiler kapıldı, geçmiş olsun
İyilerdne kastın kim, kimdir mesela iyi olan
Bir hata yapmadın olması gerektiğinde olur
boş ver akışına bırak
İletişim bozukluğu
Değil
Çok şanslısın imrendim
Doğru adamları kaçırdın
İstersen ben buradaym
Tipin nasıl güzelmi
Olmasin boş ver
Evde kalmış bir eziksin. Üzgünüm. 😃
Hic sarılma el ele tutusma vs olmadı mı
Hangi şehir? Görünüş olarak nasılsın
1.55 49kg ela/yeşil göz kumral saçlı normal bi insanım dış görünüş ile sıkıntım yok sanırım
Anlattığın kadarıyla iyi gibi ya
Yazabilir misin bana detaylı tavsiye vereyim?
Hangi şehirdesin bu arada? Yolda seninle tanışmak isteyen olmuyor mu
Yani bakan oluyor ama tanışmak isteyen olmadı genelde uzaktan hayran hayran bakarlar başka da bi tık yok İstanbul'da yaşıyorum
Bence sen çok soğuksun ve bu sebepten insanlar egolu olduğunu düşünüyor olabilir ama muhtemelen utangaç falansın
Seni merak ettim görebilir miyim? Objektif olabilirim sana karşı
Arkadaşlarım dışarıdan egolu göründüğümü söylemişlerdi ama yani bi konuşsam elim ayağıma dolaşır heyecanlanırsam hele 2 kelimeyi zor bir araya getiririm
Tam tahmin ettiğim gibisin bu şekilde senin için çok zor olur birinin seni bulması
Peki normal erkek arkadaşların var mı?
Aslında daha detaylı konuşmak isterim ama buradan pek detaylı yazamıyorum :)
Lisede vardı sonra hepsi farklı zamanlarda benden hoşlanmaya başlayınca ben mesafe koydum kuzenim de dahildi buna ama yani benim beğendiğim beni beğenmiyor beni beğeneni ben beğenmiyorum saçma sapan işler
gerçi hiç beğendiğim kişilere de onları beğendiğimi söylemedim müneccim değiller kendi kendilerine öğğrensinler hep platonik takılmıştım
İyi yapmışsın mesafe koyarak zaten hoşlanmadığın kişiyle olmak mantıklı değil ki
Ama etrafında şu an hoşlandığın birisi var mı? Mesela birinden hoşlanınca nasıl davranıyorsun
Birinden hoşlandığın zaman bunu karşı tarafa hissettirmen gerekiyor
Ay öncelikle çok mutlu oluyorum ve o kişiyi görmek için elimden geleni yapıyorum onu göreceğimden emin olduğum günler çook güzel giyinip saçımı da hep maşa yapıyorum ama genellikle beğendiğim kişinin sevgilisi var oluyor bende sonradan haberim olunca tüm bunları bırakıp kendi yoluma bakıyorum
Böyle şeyler zaten olur 😂 her hoşlandığın kişi her zaman boşta olmaz veya her zaman sevgilisi olacak diye bir kural yok devam edeceksin birini bulana kadar
offf olmuyor sanırım bunu beceremiyorum
Yapabilirsin ama içten gelmeli kendini zorlamanın mantığı yok mesela erkekler genel olarak doğal kız sever bende doğal severim içtenlikle yanaşıyor musun?
Yani iş arkadaşımsa mesela ona da tatlı ısmarlıyorum türk kahvesi yapıyorum ortak bir işse işin yükünü ben almaya çalışıyorum tek bırakmıyorum ne bileyim içtenlikle nasıl yanaşılır ki onun dışında mesela biri benimle kahve içmek istemişti kriter de koymadım kafamda neden olmasın dedim kahve içtik adam sapık çıktı bende reddettim onun dışında da genel olarak erkeklerle çok diyaloğum yok ya en son bunlar olmuştu hani onların bana ulaşabileceği bir ortam yok sanırım yolda veya kafede gören de sadece uzaktan bakıyor
Bunları yapman güzel ama bakışların ve gülümsemen nasıl? :) bunları normal arkadaşlarda yapar
Mesleğin ne bu arada?
diş asistanıyım bu yıl tekrar sınava girip fizyoterapi ve rehabilitasyon ya da ebelik okuyacağım sıkıldım asistnlıktan
Hedefin biraz daha iyi gibi statü yükselince karşına çıkan kişininde statüsü yüksek olmalı
Buradan mı devam edeceğiz konuşmaya lkkrkdjjf detaylı yazamıyorum
25 biraz geç sayılır
24
20 den sonrası geç
Bu hata mı !!!
Aynı durumdayız
beğenmediğin biriyle ne konuşacaksın zaten
İllaki birleri çıkar karşına
Ya bu biraz nasipsel olay
Olduğun gibi davran cesaretli ol
Öğrenirsin korkma
Çok şanslısın ama safsın haberin yok
her seyin bir ilki vardir yaaa
Devam
Konuşarak bulacaksın
Sağlam erkek yok olup ne yapcan