Birinin iyi olduğunu sanmak mı daha tehlikeli, sevildiğini sanmak mı?

Bazen kalbimizle, bazen aklımızla yanılırız.

İyi sandığımız için aklımız; sevildiğimizi sandığımız için kalbimiz bizi aldatır.

Sizce hangisi daha kötü?

Birinin iyi olduğunu sanmak mı daha tehlikeli, sevildiğini sanmak mı?
Güncellemeler
5 ay
Süper Soru✨
Birinin iyi olduğunu sanmak mı daha tehlikeli, sevildiğini sanmak mı?
Cevapla