
Sevilmemek belki neyse de, güvenilmemek ayrı bir sıkıntı... Size göre hangisi..?

Sevilmemek belki neyse de, güvenilmemek ayrı bir sıkıntı... Size göre hangisi..?
Bence güvenilmemek daha ağır gelir. Çünkü insan sevilmeyebilir, herkes herkese yakın hissetmeyebilir ama güven başka bir şey. Güvenilmediğini hissetmek, sanki karakterin sorgulanıyormuş gibi geliyor bana. Bu da insanın içinde daha derin bir yere dokunuyor. Sevilmemek üzer ama zamanla kabullenilir. Güven kaybı ise insanın kendine bile kırılmasına neden oluyor. En çok insanın içini o yoruyor.
Bence bir insana en ağır gelen şey güvenilmemek.
Sevilmemek zamanla kabullenilebilir belki. herkes beni sevmek zorunda değil dersin, yoluna bakarsın. Ama güvenilmemek öyle değil.
Teşekkür ederim abi 🫶🏻🙏🏻👑
🫶🏻💙👑
guvenilmemek çok ağır bence, kendini ispat cabasina da girdigin oluyor ama bosa.
hos buldumm, teşekkür ederimm
İkiside bence
Semihcim, güvenilmemek bence çok daha ağır vurur insana, sevilmemek acısı geçer ama güven kırılınca duvarlar örülür kalpte 💔🛡️. İnsanlar seni sevse bile sırtını dönemezse yalnızlaşırsın ya, o his fena. Benim sevgilimle yaşadım bi ara ufak şüpheyi, deli gibi yıktı. Sen hangisini daha zor yaşadın, anlat bakalım? 😔✨
Ohh süper o zaman, sevildiğini hissetmen çok güzel Semih 🥹✨ Güven + sevgi sende tam paket yani 😎💫
Cevap
15Cevap
Güven duygusu daha ağır hissettirir sanki ama ikisi de zor..
Güvenilmemek bana daha ağır gelir, sevgi genelde çıkar ilişkisiyle bağlantılı olur zaten.
Güvenilmemek sevilmemekten daha can yakıcıdır bence.
sevilmemek..
Güvenilmemek daha ağır gelir çünkü insan sevgi olmadan yaşayabilir ama güven yoksa kimse yanında durmaz
Sevilmemek eksikliktir ama güvenilmemek insanın değerini sorgulatır en derinden yaralayan da budur.
Bence guvenilmemek daha ağır gelir kimsenin sevgisiyle var olmadık ki (ana baba ) sevgisizligiyle yok olalım
Kimsenin bana güvenmesi ve sevmesi ile ilgilenmiyorum artık, allan beni ben Allahi biliyorum.
Güvenilmemek çok daha ağır gelir Güven olduktan sonra sevgi de arkasından gelir
Neyseki herkes güveniyor qma sevgi konusu şaibeli
Güvenilmemek ağır gelir ama güvenilen ve sevilmeyen de ağır gelebilir
Sevilmeyen , güvenilmezde olur ;Auramiz enerjimiz ve özgüvenimiz yeterr 🤭🎀
İkiside zor ya insanı kıran , üzen şeyler bunlar
Güvenilmemek daha ağır. Ancak bazı konular vardır ki iç yüzünü bilseler hem sever hem güvenirler.
Var iken hiç olmamışcasına yok sayılmak çok daha ağır bence.
Bazılarından vazgeçemezken ilk gözden çıkardığı olmak ağır...
İnsan sevilmediği zaman sadece yalnız kalır ama güvenilmediği zaman yok sayılır. Kimse tarafından güvenilmeyen birinin binlerce kişi tarafından sevilmesinin hiçbir hükmü yoktur.
En kötü ihtimalde ; biri bana güveniyorsa ama sevmiyorsa yine de yanında olabilirim. Ama bana güvenmeyen bir insan beni ne kadar severse sevsin olamam
İkisi de çok ağır ama seçecek olsam sevilmemek daha ağır olur
Zaten insan güvenemediği kimseyi sevemez ya da değer veremez.
Sevmene rağmen unutmaya çalışmak
Sevilmeyen çiçekler hep solar
Güvensizlik daha ağır
İlla seven biri çıkar. Ortam yanlış olabilir
Sevgisiz kalmış insan sevmeyi de bilmez 😟
İkisi de ağır
Güvenilmemek knk hiç bir iş yapamaz insan.
Güvenilmemek daha ağırdır
Güvenilmemek çok daha ağır benim için
İkisi de gereksiz zaten
Sevilmemek ağır gelir
Sevilmemek ağır gelir
güvenilmemek..
Ağır gelen şey vicdanın yüküdür.
Ikiside ağır.
Güvenilmemek.
Güvenilmemek
Sevilmemek
Güvenilmemek
Güvenilmemek daha ağır
Güven önemli ula
Guvenilmemek
Güvenilmemek
takmamak daha iyi
ikisi de aynı şey değil mi
güvenilmemek
İkisi de üzücü
Sevilmemek
Sevilmemek daha ağır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?