Sevgilime iyi yaklaşınca kötü kötü yaklaşınca iyi oluyor?

Sevgilimle 10 ay kadar beraberiz, ben ona iltifat ederken, güzel kızım, yavrum vs gibi şeyler söylüyorum aniden çok güzel olduğu aklıma gelip yazıyorum ama o çok tatmin edici cevaplar vermiyor ben bunları duygusal ve içten gelerek yazıyorum, hayatım boyunca bi kıza kötü davranırsan iyi olacağım konusuna inanmadım ama moralim bozukmuş gibi davranınca samimileşiyor ne yapmam gerekiyor sizce ben sevgimi kendimi kısıtlamadan vermek istiyorum olduğu gibi

Sevgilime iyi yaklaşınca kötü kötü yaklaşınca iyi oluyor?
Cevapla