Sevgiline şefkat duyup gerçekten sevemiyorsan bu ilişkiye devam etmek doğru mu?

Benim 3 senelik bir ilişkim var ilişkimin başında sadece dış görünüşünden etkilenip sevgili oldum ve hayat tarzlarımız fikirlerimiz ailelerimiz sevdiğimiz etkinlikler her şey birbirinden çok farklı iyi kalpli bir insan iyi kalbini çok seviyorum ama onun dışında beni kendine bağlayan başka bir yanı yok ve onu sevemesem de devam ediyorum çünkü o beni çok seviyor ve ayrılmayı denediğimde bile onu üzdüğüm için geri dönüyorum ve bende de bir boşluk hissi oluyor ve bu yüzden onu terk edemiyorum da ne yapmalıyım

Sevgiline şefkat duyup gerçekten sevemiyorsan bu ilişkiye devam etmek doğru mu?
Cevapla