AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
162Cevap
Duygusal aldatma cinsel aldatmadan daha beter bence Çok kötüsün.
Kötüsünü KS yapmış iğ€nçsin yazdım
Aslında insan haram olduğu gerçeğini ve Allah korkusunun ne denli önemli olduğunu kafasına koyunca her şeyi bırakabiliyor ama bunlar yoksa işte bunlar vazgeçilmez oluyor Allah yardımcınız olsun
Bir de öpüşmüşsünüz aynı şey oluyor Allah hidayet versin, bu ayrı bir karaktersizlik
Ya biriyle birlikteyken başkasını düşünmek bile aldatmaktır. Konuşmak görüşmek falan zaten söylemeye bile gerek yok
Evet öyledir ama bu yaptığı apayrı bir boyut ve apayrı bir edepsizlik
Orası kesin zaten
Eşinde seni aldatıyordur ona söylediysen sorun etmiyorsa sıkıntı yok
Cehennem senin gibi kadınlar için var olduğunu için güzel kız çocuğu babasına ver senin elinde büyürse senin gibi yolcu olur namussuz olur ailenin mesleğini ilerletmen senin Acından güzel ama insanlık için kötü sen ve senin gibiler öldürmek sevaptır cehennemin bol ateşin sönmesin inşallah
Ayrı kalmak arayı açıyor hakkaten. eşi doğuya atanmış bir erkek arkadaş da devamlı beni arıyordu. adam da yapmıştır bişeyler zaten ama yapma yani. ayrılırsınız siz zaten birlikte olmaz gayrı.
Bence sen önce git bir psikoloğa belki sana bir faydası olur.. çünkü sen anladığım kadarıyla hiç normal birisi değilsin..
Ayrıl birdaha eskisi gibi olamazsınız eşin seni cezbetmiyor ve sana yetmiyor kafanda kodlamışsın adamı o şekil o da bilmezdi böyle olacağını en açıkcası boşan ya da terapi tedavi gör yazık kocana da sanada
1 kızınız var onun geleceğini toplum tarafından hangi gözle bakılacağını unutmayın.
Eşinin ki küçük, ince, çirkin mı? Eşinden ayrıl yurtdışında yaşa, Zenci fantezini de gerçekleştirirsin orada
Davar parayı bulmuş qmı gtü dağıtmış öpüştüm eğlendim diyor cinsellik olmamiş birde olsaydı neye göre yaşadığın belli değil ki kezo
Merhaba. Çok eşli bir ruha sahipsiniz. Bunun için kendinizi suçlamayın. Ben de evliyim, bana yazabilirsiniz
Şaka mı bu aqbshsxsszbbz
🤣🤣🤣 bu kadın deli millet! 😱😱😱😱 kusura bakma "bacı" diyebilirim herhalde Allah korusun
Zor mesele, sen kendini iyileştirmedikçe iyileşmezsin... Hem yaşı da dikkate alırsan uzun sürecek bir süreç değil bundan sonrası.
Seni kınamak ya da sana olumsuz eleştiri yapmak haddime değil ne yaşadığını yaşamadan bilemeyiz umarım vicdanın ve gönlün ne isterse olsun
Senin içinden ne geçiyor asıl önemli olan o. Bana da kalırsa cokta uzatma denemıssınız olmamış olmuyor demek ki.. bıtırmek te fayda var..
Psikoloğa görün, boşan. Boşanıyor diye bahanelerin arkasına da sığınma. Davayı aç, evini ayır. Kimse kimseyi zorla tutamaz.
Bazen kendi davranışlarımızı değiştirmek kolay olmaz 😔 Ama farkındalıkla ve destekle adım adım ilerlemek mümkün.
Eşinden göremediğin için sevgi ve ilgiyi dışarı da arıyorsun
ama bu tutumundan vazgeçmen gerek
kendini ve çocuğunu düşün
Yinede vicdanen rahatsız hissetmeniz ve yaptığınızın doğru olmadığını kabul etmeniz bu da bir şeydir, birde aldatıp hiç bir şey yokmuş gibi devam eden insanlar var, aradaki farkı iyi anlamak gerekir.
Aldatmanın hayatına kattığı heyecanı görmezden gelmek artık çok zor için. Yapacağın en iyi şey eşin istemese bile boşanmaktır.
Zaten o da biliyordur seni başkalarının s... tigini
Bilse durmaz kimseye de hadi ordan kendimi
Bilse durmaz hadi ordan mi :)
Su doku bulmaca gibi olmuş cevap
s... tiğini yazdım ama KS kapatıyor onu bipliyor yani hadi ordan şeklinde
:))))) sonu ne olacak saniyorsun
Evli bekar
Evli evli
İlişkilerinin sebebide sonucuda bu
Senin normalde hakettiğin idam. Var sen gerisini düşün.
Haklısın suçluyum
Iyi erken suçlu hissetmeye başlamışsın. Altı üstü 9 yıl geçmiş...
Siz evli misiniz
@MonkeyDDragon hayır?
Biraz kınamış gibi demişsin ondan merak ettim
@MonkeyDDragon kınadım zaten birazı mi var?
Bazı insanlar tek eşli olamıyor ama
@MonkeyDDragon bazı insanlar rek eşli olabiliyorsa diğer insanlar da olabilir. Bizi hayvanlardan ayiran ozelliklerden biri de tek eşli olmamız lazım ki tek eşli olan hayvanlar türleri de var.
Muhakkak varlar bencede olması gereken bu ama kimseyi kınamamak lazım. Bekarım dediniz hayatınızda biri var mı peki?
@MonkeyDDragon hayır yok olmasını da istemiyorum
Tam kuzum işte sonra akşam da öpüştün seviştin evine çocuğunun yanına gittin seni aldattım de nasıl boşanmıyor
Tam bı o. ospuluk
Seni aldattım hala da aldatıyorum de o senden önce dava açar
O seni kaç kez aldatmıştır tanrı bilir. Sen 1 kez aldatmışsın çok görme kendine
Şaka mısın aq
@İTÜUzayMühendisliği keşke şaka olsam degilim awq
Gayet ciddiyim şu an
Kötü düşünme. Seven erkek asla aldatmaz
Ve bir yanlışı böyle kapatamazsınız
@İTÜUzayMühendisliği Adamın sevdigini nerden biliyorsun? 😃😃😃hahshjshshsjsdjdjd
Sen onun kocası mısın? Nerden biliyorsun? Dogru düzgün bir adam olsaydı. Onun karısı bu sitede olmazdı. Dogru düzgün bir adam olsaydı. Karısını dinlerdi , kendini ifade etme , konuşma hakkı verirdi. Karısına sahip çıkardı. Bunu yapmadıysa adam degil , bir güzel kardeşim p! Çle birlikte.
İyi düşünüyorum çünkü mesela kadını boşamak istememiş
Hadi eywallah canım
Yani yine suçlu erkek oldu bxhszhhshxs
Yazık kafanıza midem bulanıyor
@İTÜUzayMühendisliği
Düzgün adam olsaydı karısına deger verdigini hissettirirdi o kadın burada olmazdı.
Hak ediyor hadi kardeşim eyvallah
Boş konuşuyorsun
@İTÜUzayMühendisliği Sen çok boş konuşuyorsun. Sen evlendigin kadına 1 çiçegi fazla görürsen oda kendine çelenk alan birisiyle gider bebegim. Bu dünyanın heryerinde böyle kadınlar kendine deger vereni seçer.
Neden seninle evlensin? Sevgi karşılıklı oldugunda güzeldir. Sen karına 1 hediye almazsın başka bir adam gelir tankla hediye getirir. Sen 1 kuru gül almazsın başka bir adam gelir tırla çiçek getirir. Sen Deger vermezsen başkası gelir deger verir.
@İTÜUzayMühendisliği Sen böyle düşündügün için şimdi sevgilin yok. Buda bir gerçek.
Aldatmak ne zamandır normal oldu aw
Karakterin iğrenç
Harbiden çok boş yapıyorsun şu an
Adamın kadına hediye almadığını nereden biliyorsun?
Veya belki de adamın durumu yok o yüzden yardımcı olamadı
Yaptığınız boku başkalarına atmayın adam olun biraz
@İTÜUzayMühendisliği Sen karının ihtiyaçlarını karşılamazsan aldatmak zorundadır. Aynı şey erkekler içinde geçerli ve aldatanlar hep erkekler normalde. Bu benim degil bütün kadınların düşündügü budur gerçekler bunlar.
Ve ayrıca ben böyle düşündüğüm için değil ben kendime layık birini bulamadığım için sevgilim yok yoksa bana her hafta birileri yazıyor merak etme :D
Zor geldiyse yaşam hadi ordan git paşam.
Yaw bir git gerçekmiş güldürme hddhxbs
Bir de zorundadır demişsin Çok kötüsün
Üstelik şunu da bil en çok kadınlar aldatır
@İTÜUzayMühendisliği
Ben bu sitede 10 yıldır ve uzun süredir olan herkesi tanıyorum. Sen hesabını yeni açmışsın dogru oldugunu sanmıyorum. Hayal dünyasında yaşayan insanı gerçek hayat s! ker sende bunu bilmiyorsan buda senin sorunun.
10 yıldır? Demek ki işin gücün yok bdhsjazbjz
@İTÜUzayMühendisliği Egitim hayatım burdaydım, ayrıca mezun oldum şimdide işim var burada takılmak güzel.
Yazık cidden yazık. Senin gibilere acıyorum. Ot geldin ve ot gideceksin
Aynen işin var bdhsxhsbx neyse by
Ve sen yeni geldin boş konuşuyorsun buradaki boş bir insan sensin senden başka boş bir insan yok burada
Hiç ilişkin bile olmamış fikrini anlatıyorsun hadi ikile.
Aynen knk max woman
İlla sec mi yapmam gerekiyor aw
Varoş? BXHDBXHSBDHS
@İTÜUzayMühendisliği bu arada bu sitede uzun yıllardır olanlar belli kişiler var yani herkes burada herkes birbirini tanıyo knka birisine laf atmadan önce iyi düşün.
Umrumda değil. Daha bu ay indirdim ve silecem
İTÜ, seven erkek asla aldatmaz demişsin, seven erkek sevgilisiyle ilgilenir, ondan ayeı kalamaz. Üvey babam kız kardeşinin yanına tedaviye gitti, adam günde 7-8 kere annemi arıyor. Evdeyken anneme meyve tabağı falan ayarlıyor. Annemin dibinden ayrılmıyor. Seven erkek böyle olur. Kalkıp hemcinsimizi savunma. Kadının yaptığı elbette yanlış ama, evdeki lavuk aldatmasaydı kadınla zaten ilgilenirdi. Yani sevseydi ilgilenirdi.
Aldattığını nereden çıkardın kanka?
Kadın her şeyi anlatmamış ki kendi penceresinden bakmış her şeye doğal olarak
Belki adamın durumu yok belki adamın hastalığı var
Lan hastalıkla durumla ilginin ve sevginin ne alakası var? Kadın iletişime önem verir. Erkek evin içinde kadınla sohbet etse, derdini tasasını dinlese, sevgisini gösterse, en azından elini tutup sarılarak film izlese kadın bununla bile mutlu olur. Dallandırıp budaklandırma. Ateş olmayan yerden duman tütmez. Her eylemi doğuran bir sebep vardır. Daha fazla uzatmıcam. Çünkü anlamamak için direniyorsun
Haksız çıkınca hemen de b*k at. Hesabım gizli, mesaj isteklerim kapalı, sevgilim var. Herkesi kendin gibi zannetme özgüvensiz incel
Aynen knk
Haklı olabileceğin bir durum yok ortada hâlâ boş tatava yapıyorsun aw
Aldatmayı bile masumlaştırıyorsunuz be iğrenç insanlar
@Eiron konuş reis konuş. Helal lan yusufi
@bleblue boş yapma be bildirim gelip duruyor
@İTÜUzayMühendisliği Sen boş yapma lan gevşek senin karakterini siii.
hadi ordan git lan puşt hadi ordan güzel kardeşim ikile.
Sana bir küfür ederim. 20 yıl unutamazsın. 40 yıl altından kalkamazsın.
BXHDJXJSBXSBXBD
Ezik.
@İTÜUzayMühendisliği hadi yaylan
Hahahah
Lan engelle o zaman
Bxxhszbx
Oh maşallah sjsjs e ayrılın yani madem duramıyosunuz bu kadar basit.
Ölene kadar devamke, teneşir paklar lafı cukss ahahah
Neden benim görüşlere laf atıyosun 😃
Trollse vahim, değilse daha vahim. Bir an evvel adamın duygularıyla oynamayı kes.
Heyecan ve farklılık aramışsın yoksa cinsel birliktelikte olurdu. Bir tatil ve koyu bir sohbet ilişkinizde olumlu sonuç verecektir
Senin fazla suçun yok hata eşinde seni mutlu edebilirdi ilgi şevkat gösterseydi sevgin bitmezdi
Saçmalik sevgi ilgi göstermiyor diye aldatmasi gerekmez , boşanabilirdi
Bi halt yemişsin gelmiş anlatıyorsun bide. Tedavi ol sağlıklı bi durum değil
Sizin gibilr evli bizim gibi temiz sadakatli aile kızları da bekar işte kısmet bulamıyor. Kıymet sizin gibilre veriliyor ne yazık.
Temiz derken aşko?😄
canım bu hayatta temiz insanlar da var nadirde olsa
Yaş kaç aşko😬
sağlam bir halat ve tavan bulmalısın kör düğüm atmayı öğrenmelisin.
Belki merak duygusu seni böyle düşünmene yol açıyor.
Neden cinsellikte ileri gitmedin seni durduran ne oldu
Doğru olmadığını sende söylüyorsun, ayrılmak vicdani olarak rahatlatır.
Allah yardımcın olsun Allaha yönel bence ibadet et belki faydası olur
Aldattım sonrasıni okuyamadım Allah seni ne yapsın ya masum kızlar yerine sen ölseydin keşke
Yanlış bir şey yok üzücü olan iyi becerilmemiş olman
Bırakamıyorsan böyle devam et, zaten bu konuda profesyonel olmuşsundur takma kafana
Bazı eksiklikler bar demekki cinsel anlamda değil duygusal anlamda
Karakter vefat etmiş senn gibilerde anne oluyor işte…
Bana nedense troll gibi geldi sevişme oldu de seks olmadı pek inandırıcı değil
Aslında mallık kocanda, beş şeritli otoban olmuşsun o hâlâ trafik polisliği yapma derdinde.
Seni buna iten şey nedir tam olarak? Sevgi açlığı mi mesela
eşinden utanmayıp allahtan utanman da ayrı bir ironi.
Eşin bir erkeğin yapması gerektiği gibi evliliğine sahip çıkıyor inat değil bu.
Ama sende bunu algılayabilecek kapasite yok. Kime niyet kime kısmet işte
Eşinden uzak kalma değildir sebep. Farklı bedenlerde farklı haz ve heyecan arama isteği
Bence bozan çocuğuna çok ıyıörnek bir anne olamayacaksın annem o? r. s. pu diye utanarak hayatına devam edecek boşan bekar yaşa en saglıklısı
Yani yorumları okudum da, arada evli olduğu halde bana yazanlara denk geldim. Cidden Türk erkeklerin yaptığı en iyi şey linçlemek...
Ne alâka şu an
Ne demek ne alaka, soru sahibinden ne farkları var sence? Bana yazarak siyaset tartışmıyorlar herhalde, bi amaç için yazıyorlar😡
Yazık kafana hacı
Ne diyeyim bilemedim
Ya sen iyimisin, erkek olunca mübah, kadın yapınca mı namussuzluk kendine gel. Hem sana noluyor?
Yazık kafana derken neyi kasdettin, hakaret edip durma terbiyesiz hadsiz. Kadın burada yaptığı yanlışı anlatıyor, onu eleştiren embesillerde buluşma ayarlamak için başka kadına musallat oluyor. Bunun nesini anlamadın bu zekayla birde nickin hiç uyuşmuyor.
Aynen knk
Ne de güzel başkalarına kolayca iftira atabiliyorsun
Artık şaşırmıyorum böyle şeylere benzerlerini yaşadım en hayırlısı evi terk edip bosanman olacaktır eşine de yazık sana da
istediklerini kocan veremiyosa dışardan temin etmen gayet normal ki bi çok evlilikte öyle olabiliyo yapacak bişi yok devam et
Yazıklar olsun senin gibilerine utanmadan anlatıyor
Cok kötü bir sey bu kızına nasıl dokunuyorsun o ellerin ile
Aldatmayin ayrılın ben karaktersiz görüyorum sevmeyen aldatır sevmiyorsanız ayrılın kimsenin hayatını mahvetmeyin
Ha cinsellik yoksa o zaman tamam böyle devam seks olmasın da
Yani cidden ne utanmazlar var ya kızından da mı utanmiyosun? Lut gel de kavim gör
Çok aşağılık birisin ya umarım üzüntüden kahrolursun bir gün.
Zinaya bulasmadiysan dönüşü var. Hâlâ aynı mısın? Ve kocan sana karşı eksik mi duygusal anlamda?
Hiçbir kadın böyle bir şey paylaşmaz. Yine bir erkek ve yine uçuk hayal dünyasından bir senaryo.