- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılSen eşinin seviyesine düşme. O şeytana uymuş onun yolundan gitmiş. Sana ne ola?
Evli bir insana aşık olma durumları şeytan işidir. Sende ona uyuyorsun. Şimdi sana bu aşk görüntüsü çok tatlı geliyor, fakat ya sonra? onun 2 çocuğu veya senin çoğunun seni veya aşık olduğun adamı kabul edecek mi? Çocuklarının psikolojisini bozmamalısın. Bu hayat sadece senin için kurulmadı. Evli adamla aşk bittiğinde, sorunlar problemler sıkıntılar başlayacak. Kendine şimdiden bu ağırlığı yükü taşımaya izin vermişsin. Boşuna kafası ağrısı peşindesin. Vazgeç bu sevdadan. Olmayacak dua’ya Amin deme.
Eşinin sana yaptığı sadakatsizlikte affedilir bir durum değil. Fakat ki çok pişman ise, tekrarın olmayacağından çok emin isen. Aileni bozma derim. Ne olsa az çok kocanın huyunu suyunu biliyorsun. Aşık olduğun kişi sana sadece göstermelik iyi insanı oynuyorda olabilir. Hem ne biliyorsun sana ilerde kusura bakma ben karımı hala seviyorum demeyeceğini? Bunun bir garantisi var mı?
Yaptığın saçmalık mantığını kullan derim.
Kocanı istersen boşa fakat kendi durumunda bekar olan bir adamla aşk yaşa ama evli olmasın. Bu sana yakışmaz.
11 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın zaten şu an o görüştüğüm kişiyle iletişimde değiliz ama aklım fikrim hala onda ben zaten o olmasa da bu adamdan bosanicam yani bu kesin ömür boyu cekmicem ama inan benim içinde çok zor bir süreç :(
En İyi Cevaplar
+1 yılAblacım dinle.. tamam sen aldatıldın sonra ne oldu affetin.. ama içinde şüpheler var diye soğudun bu yüzden bir başkası ilgini çekti. ama sorun şu o kişide evli.. yok ben boşanırım biz beraber oluruz ayakları boş.. farzedelim boşandı seninle birlikte.. peki yarın öbürsü gün bir başkasına gitmeyeceği ne malüm.. kocanın sana yaptığını o adamda karısına yapıyor.. olaya doğru açıdan bak..
00 Yorumla
Sana sadece kısa bir şey söyleyeceğim, eğer kocanı bırak o arkadaşınla hayatını sürdürmeye çalışırsan bunu unutma onada aynısını yaparsın çünkü bu dünyada birine çektirdiği acıyı çekmeden gitmezsin yine sıkılır yine bıkarsın veya oda sana aynısını yapar. İnsanlar iki yüzlüdür benden sana tavsiye evliliğine devam et ve yuvanı bozma!
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılHazır iletişimi kesmişken daha devam ettirme derim çünkü hayatında böyle bir ilişki varken evine eşine hiç bir şekilde ısınamazsın hep eşin ile o adamı kıyaslarsın tabiki diğeri hep daha cazip gelir çünkü şu anda flört döneminde her şey istediğin gibi oluyordur evlenince böyle olmayacak bilmeni isterim
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Vicdan azabı çekmeye devam et çünkü çekmiyorsan sıkıntı zaten eşin seni aldattıysa affetmemen gerekirdi üstüne senin de aldatmana gerek yoktu ondan farkın yok her şeyi geçtim kendi yuvanı bozduğun yetmiyor gibi başka bir kadının yuvasını da bozmuş oldun hem de 2 çocuğu var... Mideniz nasıl kaldırıyor bu kadar i. ğrençliği anlamıyorum ama iyi yapmışsın kadın da o sadık olmayı bile beceremeyen aciz kocasından kurtulmuş olur ne diyebilirim ki Allah sizin gibilerden uzak tutsun beni ve sevdiğim kişiyi...
32 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın inan dediklerinij hiçbirine kizmiyorumda keşke hayat bunları karşıma cikarmasaydi ve bende onu düştüğü hataya düşmeseydim
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılİhanet etmek istemiyorsun ama kalbine de cevap veremiyorsun, olur böyle başımdan geçti ve geçiyor, Geceleri rüyalarımda görüyorum der, unut desem de olmuyor derler. Ayrılmakta zor, her ne kadar hatalı olsa da yapacak bir şey yok, bir taraf ayrılacak zor tabi ama zorla da durulmuyor, ayrılalım demek zaten zor.
Hatta birebir ilişkiden sonra çok zor oluyor,
Bu şekilde idare etmen en mantıklısı, İhanet gibi olsa da başka bişey yapamıyorsun. Ara ver biraz , ( Her ne kadar ara versen de kalbine söz geçiremezsin) Hayatın cilvesi diyelim.11 Yorumla- +1 yıl
Gudd bayby
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. O çocuğu düşün yapma ya da ama yok
illa yaparım diyorsan önce o adam boşansın sonra sen ne bilecen sen boşanınca seni oyalayıp kullanmayacağını?
Yapmaz deme bütün çirkeflikleri insanlar birbirine yapar sakın unutma00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Başta onu aldatırken diye bir ifade kullanmışın , sanki eylem gerçekleşmiş gibi anlatmışın. Bekle ve gör karşı tarafın ciddiyeti aldatıcı ola bilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende bir dönem senin gibi düşünüyordum. Sonra kadının eşine yakalandık. Ve görüşmemeye başladık. Çocuklarımız var ve ayrılsakta çocukların hatırına görüşmeye devam edeceğiz. Maalesef hayatta seçeneklerimizi kullandık.
04 Yorumla
Soran+1 yılOf çok kötü olmuş zaten en kötüsü de yakalnirsak her şey berbat olur kavusamayiz diye siz ayrıldınız mi yani
Cevap sahibi+1 yılAyrıldık sözde ama geçen hafta beni iş yeri telefonu ile aradı. Konuşuk bir saatte yakın. Kocasıda ayrılmıyormuş. Ama ona hayatı zindan ediyor besbelli
Soran+1 yılYa çok üzüldüm durumunuza oda aynı benim gibi herhalde
Cevap sahibi+1 yılİkimizde çalıştığımız şirketlerde üst düzey yöneticiyiz. O ist ben ankaradayım. 10 yıldır tanışıyoruz. Yanlış fiziki bir durum yaşamadık. Daha etik hareket ettik. Ama seviyorduk birbirimizi. Halende öyle. Ama bu saatten sonra bir şey olacaksa doğru sekilde olmalı
+1 yılSen de keyfine bak. Ne vicdan azabı ya.. O da aldatmasaydi
13 Yorumla
Soran+1 yılZaten ben onu bu zamana kadar hiç aldatmayı düşünmedim aldatmak çok yıpratıcı ben çok acı çektim aynısını ona yapmak istemediğim için direk ayrılıp ne tamam yemek istiyorum çünkü ihanet ölüm açısıyla bir ne kadar nefret etsem de ondan boynuzlamak iğrenç bir his
- +1 yıl
siz demezmisiniz , bedenimi evet ama. kalbimi asla?
+1 yılYa aşık olduğun kişiden vazgeçecek, evliliğini sürdüreceksin; ya da eşinden boşanacak aşık olduğun kişiye yürüyeceksin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılbence coluk cocuk var neden boşanacaksın bence yanlış karar verırsın pişman olursun kendine gel ailene sahıp çık istersen detaylı konusalım
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. Seni çok iyi anlıyorum, peki aşık olduğun kişide aşık mı sana
06 Yorumla
Soran+1 yılTabiki karşılıklı
Soran+1 yılİki defa gorustuj
Soran+1 yılmaalesef ki çok yoruldum tükendim
Aşk İlişkileri konusunda 10,6b cevap paylaştı. Boşanıp yapman kimseyi ilgilendirmez hayata 1 kez geliyorsun aşkına sahip çıkmıcaksan neden yaşıyorsun sende bir insansın.
00 Yorumla
+1 yılAdam boşanamıyordu madem 2 çocuk yapana kadar aklı nerdeydi.
Bence iyi düşün. boşanacaksanda onun için boşanma00 YorumlaÇocuğunuz için babası şunu diyecek annen beni aldattı başka bir erkekle
03 Yorumla
Soran+1 yılEn acısı da bu işte kendi yaptığını hiç bir xaman demeyecek
+1 yılAyril o zmn eşin niye kabul etmiyor ya nefret ediyorum şöyle erkeklerden
046 Yorumla
Soran+1 yılBende nefret ediyorim ya yüz defa dedim seni sevmiyorum felan filan ayrılsa kabul etse boynuzlanmiyacak yani itiraf edicem en sonunda benim kalbim başkasında tabi ölür müyüm bilmem
- +1 yıl
ay öyle bi şey yapabilecek potansiyelde biri mii
Soran+1 yılYani kalbimde baskkasi var dersem ne derki bir erkek
- +1 yıl
o zmn söyleme sakın ne olur olmaz. ayrılmaya ikna etmeye çalış ama uygun bi dille çok üstelemeden sinirlendirmeden falan sen öyle deyince bi gerildim dnxmsmdnc
- +1 yıl
Buradakiler de o aldatmış sende aldat falan demiş de onların dedigini de yapma sakın bu karakter meselesi sen aldatirsan senin ondan ne farkın kalır şu durumda bile aldatmaman böyle düşünmen senin ne kadar karakterli olduğunu gösteriyor bunu bozma buradakilere bakipp
Soran+1 yılYa uykularım kaçıyor onu aldattığım sürede gözüme uyku girmedi sabahlara kadar oturup düşünüyorum Allah kimsenin başına vermesin inan çok zor ben zaten dedim ona madem çok sevip oluyoruz bitiyoruz herkes adam akıllı boşansin gelsin iletişim koptu şu an ama maalesef aklım yüreğim onda:(
- +1 yıl
Yaa üzüldüm zor bi durum normalde evli olup ikinci kişi durumu olanları çok eleştiririm ama senin durumun başka. Eşini ikna etmeye çalış işte istemiyorsun sonuçta ya zorla mı tutacakmis
Soran+1 yılEvet eşimi ikna edicem ama ben o adam olmasa da bosanicam yani bu isteğimi ona kavuşmaya da bağlamiyorum nolur kimseyi kınama inan bende asla başıma böyle bişey gelmez diyenlerdendim şu an yorumlari okudum biraz kafamı topladım sonucu ne olursa olsun boşanmak istiyorim diyip evi terkedicem
- +1 yıl
Çok haklısın. Tamam ama esin evi terk edince bi şey falan yapmaz dimi sen tanirsin
Soran+1 yılYapar maalesef ki ama her gün onunla olmektense bir kez ölmeyi tercih ederim
- +1 yıl
Ay dur o zmn öyle bi şey yapma sakın bak oğlun varmış bi de kendini düşünmüyorsan onu düşün ayrılacaksan da bu potansiyeldeki birini bi anda boşanıcam diye damarına basıp terk etme her şeyi düşünüp ayarlayıp öyle yap
Soran+1 yılHerkeste cinsellik sormuş yav aklı basinda insanım adam cinsellik yaşamak isteseydi zaten ne işim olurdu he çok cinsellik için aldatan var ama benimki sadece sevgi biz bu adamla iki kez görüştük çıktı geldi 15 saat yol çekti onunla gezdigim yerleri unutamıyorum gözümün önüne geliyor
Soran+1 yılBen en iyisi sakin sakin bosanayim ayarlı ve planlı sonrada bu adamda çok isterse boşanır gelir kavuşuruz yapacak bişey yok
- +1 yıl
Bu sitedekilerin amacı akli fikri cinsellik ztn onları boş ver. Nasıl tanıştınız bu adamls
- +1 yıl
Aynen öyle yap ve sinirlenmemeye çalış reddederse falan sen hep sakin davran şimdi ne yapacağı belli olmaz psikopat
Soran+1 yılBu adam benim ablamın gorumcemin arkadaşı okey oynuyorlardi bende onlarla oyniyordim o ben karısı felan başta öyle muhabbetine konuşuyorduk sonra zaman geçince o sıkıntılarını anlattı ben anlattım öyle muhabbet büyüdü gitti sonra aşık olduk :( ikimizin aklının ucundan gecmeyen bişey hatta ilk konusurken dalga geçiyorduk birbirimizle
- +1 yıl
Anladım o boşandı mi peki veya boşanacak dimi
Soran+1 yılOnun eside çok sıkıntılı benimkininden kalır yanı yok hatta şöyle söyledi benim ki beni aldattığını duysa öğrense gözleri ile görse bağırır kıyameti koparır ama asla beni bırakmaz eşi bunu dünyasının merkezine koymuş varsa yoksa o ama eşi çok sikintiliymis hatta buna çocukların yanında bıçak çekmiş sen düşün karısını artık nasıl biri
- +1 yıl
ohaa nasıl bi manyak ya. çok mu seviyorsun unutamaz misin peki
Soran+1 yılBilmiyorum şu an konuşmayali iki gün oldu ne arama ne mesaj :( yani hiç kimse unutulmaz değildir ama çok seviyoruz buna emin olabilirsin oda kötü biri değil oda vicdan azabı çekiyor ama kalbimize söz geçirmiyoruz saatlerce telefonda ağladı nasıl kavusucaz diye oda rahat değil oda bunu yapmak istemiyor eşlerimiz ne kadar kötü olurda olsun yaptgimiz doğru değil bunu biliyoruz
- +1 yıl
Ya sizin için çok üzüldüm cidden.. Ama eşleriniz de ayrılmayı kabul edip kenara çekilecek kişiler değil anladığım kadarıyla ve bu senin hayatına bile sebep olabilir bende çok seviyorum birini o yüzden anlayabiliyorum ama aşkını sevgini içinde yaşasan unutamasan bile yapamaz mısın bunu
Soran+1 yılSende mi aynı durumdasın:(
- +1 yıl
Yok benim durumum farklı ama sevdiğim biri var yani sevmek aşk ne bilirim unut demekle de olmuyor o yüzden dedim
Soran+1 yılSevindim benle aynı durumda olmadığınızı bence bu acıyı düşmanım bile yaşasın istemem:(
- +1 yıl
Ne yapmayı düşünüyorsun peki
Soran+1 yılBen şu an çok bunaldim ve daraldim eşime dedim ailem Bursa'da 3 gün tek başıma oğlumla Bursa'ya geldim dedim biraz ailemi kuzenlerimi göreyim kafam dağılsın zaten evde dursaydim dayanamaz ona yazardım ben yazınca oda duramaz yazardı tatil yapayım kafam dağılsın dedim ablamdayim saat 3.20 ben aklımda bu düşüncelerle tatil gezmek bile keyif vermiyor
- +1 yıl
Yaa anladım ama karar verirken sadece kalbinin sesini dinleyip ona göre karar verme aklını da dinle diğer türlü hata yaparsın
Soran+1 yılYani ben aslında tatil dönüşü artık boşanmak istedigimi soylicem güzel bir dille bak dicem benim sana karşı içimde gerçekten bişey yok seni sevmeyen bir kadınla bir ömür gecirebilecek misin sırf çocuk var diye damardan girip boşanmaya ikna edicem
Soran+1 yılİnan sadece kalbimle hareket etmiş olsaydım o adamla şu an kaçıp giderdim aileler herkes perisan olurdu çoluk çocuk şu an burdaysam bu derdi anlatıyorsam demek ki sadece kalbim değil mantığımlada hareket ediyorum
- +1 yıl
Tamam öyle yaparsın umarım ikna olur beni de durumlardan haberdar eder misinn
- +1 yıl
Evet farkındayım ben bundan sonrası için demistim
Soran+1 yılBide zaten ben hemen bosanip o adama gitmicem biraz kafamı dinlicem kendime gelicem şu an duygularim çok yoğun ve karışık bu kafayla ondan ona gitmem ilk önce boşanma süresi en az üç ay bir toplanma süresi vericem belkide o adam bosanamayacak ben gibi ikna edemeyecek napicam sanki o zaman gidecem mi karısı bir dava acicak zinadan ömür boyu ona tazminat ödeyecek sonra biz ömür boyu birbirimizi yicez belkide daha kötü olucak
- +1 yıl
mantıklı düşünüyorsun dediğin gibi yaparsinn
Soran+1 yılTabiki haberdar ederim tüm cesaretmi toplayıp konustgum gün sana yazicam nolur sende bana dua et bu işten kimsenin burnu kanamadan çıkalım :(
- +1 yıl
Tamam bekliyor olucam haber vermezsen aklım sende kalır bak kesin ver dua da edicem senin için sizin için umarım her şey istediğiniz gibi olurr
- +1 yıl
kafana da çok takmamaya çalış her şey olacağına varıyor zaten
Soran+1 yılÇok teşekkür ederim derdimi dinlediğin içinde çok teşekkür ederim biraz kafam dağıldı:(
- +1 yıl
Rica ederiimm keske elimden daha fazlasi gelseydi sevindim kafanın dağılmasına ne zmn dertleşmek istersen kötü hissedersen falan yazabilirsin burdan da olur özelden de olur fark etmez
Soran+1 yılBide sana bişey sormak istiyorum biliyorim saat geç oldu ama sence bu adam seviyor mu beni bu konuştuğum kişi benim için iki defa 15 saat yol çekti karısı olduğu halde bizi gozetledigi halde tüm risklere rağmen gün boyu yazdı aradı görüntülü konuştuk kurban bayramından sonra yine gelecek görüntülü konuşunca beni görünce resmen eriyip gidiyor koca adam gözümün önünde kedi gibi oluyor bir 10 dakika konuşuyoruz bej dayanamıyorum çıkıp gelip alicam diyor sonra ben sakinlestiroyorum bide gözü kara biri değil normalde ama bana karşı gözü çok kara
- +1 yıl
Seviyor gibi anlattığına göre ama belli de olmaz tabi. Ayrılmak için verdiği çaba falan belli eder ne kadar sevdiğini ztn ilerde zaman geçtikçe anlarsın
Soran+1 yılhani bir erkeginde çık gel gemileri yak oglunuda al gel demesi sonucu neolursa olsun diye yav bana varya bebek gibi davranıyor bebek gibi birbirimizle konuşunca tüm herşeyi unutuyoruz sevgili gibiden çok dost gibiyizde hani dertlesirzde arkadaş gibi oliyotuz bazen şapşal iki aşık ne bilim ya sanki yıllardır aradığım eksik yanım oymuş gibi
- +1 yıl
Keşke birbirinizi daha önceden bulsaymissiniz ama kader nasip işte..
Soran+1 yılBide iki defa buluştuk her gelisi 2.3 bin masraf bide biz onla yanyana geldik amacı cinsellik olsaydı belki olurdu anlardım ama o bejim saçlarımı ördü:(
- +1 yıl
yaa çok tatlısınız ama🥺 umarım her şey istediğiniz gibi umarım kavuşur ve çok mutlu olursunuz
Soran+1 yılSaol canım ben biraz uyuyim bir sigara içeyim sonra sana iyi geceler ❤️hakkını helal et
- +1 yıl
Tamam sanada iyi geceleerr helal olsun naptim sanki sende helal ett ve haber vermeyi unutma bana ne zmn dertlesmek istersen de burdayım ❤️
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoşansaydin bunlari dusunmezdin
Evliligini kurtarmissin ama suanda kendin aldatmayi planliyorsun esinden farkin ne oluyor ki111 Yorumla
Soran+1 yılHiçbir farkım yok en az onun kadar alçakça ve ben bunu kabul ediyorum
Cevap sahibi+1 yılKonu cinsel olarak birliktelik yasamak mi yoksa evlenmekmi
Soran+1 yılCinsellik değil onunla kavuşup evlenmek tabu hemen değil önce bir toparlanmam lazım ayrilip ertesi gün ona gitmicem tabi
Cevap sahibi+1 yılkarsindaki kiside evli sonucta onunda yuvasi yikilacak
Soran+1 yılZaten bu konuyu konuştuk madem çok seviyoruz herkes adam akıllı boşansin gelsin ve iletişim bitti ama aklım fikrim ondan:( napıyor yemek yedi mi uyudu mu nerde
Cevap sahibi+1 yılKendini karsi taraftaki hem cinsinin yerine koy Bence bu mevzuyu kapat kendi yoluna dön Yuva yikanin yuvasi olmaz demisler o aileyide cocuklarida düşün o psikolojiye mahkum birakma
Soran+1 yılZaten karısı biz konuşurken şüphelendi kendimi onun yerine koydum kendimde aldatıldım ya o çektiğim acilar gözüme geldi dedim oda ben gibi acı çekecek canı yanacak aynaya bakıp neyim eksikti diyecek :( yani insan bu acıyı yaşayıp başkasına neden yapsın çok mu kötüyüm:(
Cevap sahibi+1 yılKendinde bunu yapmak istemiyorsun.
Ayni acilari psikolojik tramvalari karsi tarafada yasatma herkes yoluna devam etsin. Cocuklariniz olmasa belki hani olur diycem ya da bi taraf hic evlenmemis
olsa eyvallah ama ikinizde evlisiniz ve cocuklar var
Soran+1 yılÇok haklısın zaten iletişimi kopardım şu an canim yansada o çok çık gel dedi de ben yapmadım yapamadım çocuklarımız var bir süre kimseyi gormucek çocuklar seni ozlucek benimki yanımda olucak ama sen eksik hissediceksin gerçekten merhametsiz biri olsaydım vicdansız olsaydın şu an çoktan çekip gitmiştim ona yapamadim
Cevap sahibi+1 yılEn doğru karari vermissin
Kendi yoluna bak bu sekilde devam et
Cevap sahibi+1 yılCevaplarini yalnislikla güncelleme kismina yazmissin simdi fark ettim
- Aşk İlişkileri konusunda 631 cevap paylaştı.
+1 yılhayat senin hayatin ama erkegin sozune pek guvenme belki esine bosanmadan bile soz etmemistir
00 Yorumla
+1 yılAldatma insan gibi ayrıl ne halt edeceksen öyle yap
00 Yorumla
+1 yılYanlış herzaman yanlıştır siz doğrudan yana olmaya gayret edin lütfen 😊
10 Yorumla
+1 yılE aldattıysa dava edebilirsin ama o aşık olduğun kişi ile ilişkin olduğunu kimseye söylememelisin ve şu ihtimali de kaçırma o adam da eşini aldatıyır ve senden saklıyor olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılDediğinizi anlamadım o adamda eşini aldatiyor senden saklıyor olabilir derken
Bu işlerde kıvılcım yanarsa devamı gelir o yüzden kıvılcım yakmamak lazım, ikisi aynı anda olmaz bir karar vereceksin ömrünün sonuna kadar o karara bağımlı kalacaksın.
00 Yorumla
+1 yılhiçbişey yapamazsın kalp asla söz dinlemez. benim ilişkiye girdiğim ilk kadın da evliydi aradan yıllar geçti ama hala aklımda. asla unutamazsın
00 Yorumla
+1 yılBence 1 dakika bile düşünme boşan yapılan şey doğru değil ama bosanirsan doğruya kavuşmuş olursun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
+1 yılSen çoktan etmişsin bile. Aşık oldum diyorsun.
01 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef 🥹
- Aşk İlişkileri konusunda 474 cevap paylaştı.
+1 yılİntikam için yapılmaz ama aşk bir kez bulunur.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
+1 yılmutlu olduğun gibi yaşa
00 Yorumla Onu snaa ihanet etmeden düşünecekti
06 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten en sonunda boşanmayı kabul etmezse diyeceğim benim kalbimde aklıma başkası var gerekirse öldürsün her gün olmektense bir kez ölmeyi tercih ederi
Soran+1 yılBöylede kendime her gün sıkıyorum mermi buda doğru degilki :( çok büyük çıkmaz umarım bir gün şurayasağ salim boşandım postu açarım
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılsen adamla bişii yaptınmı temassal anlamda?
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı.
+1 yılAffetmeseydin seni aldatani bedelini odersin böyle
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı. Ask bu iste
00 Yorumla
+1 yılSen yapma aranızda fark olsun
00 YorumlaAyrılıp onunla evleneceksin
00 Yorumla
+1 yılYa ayrıl ya da unuf
00 Yorumla
+1 yılNe olduki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılOrtada kalırsın
00 Yorumla Ben affedemedim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Doyurmuyor mu
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılseni s.. ken ben olmam isterdim
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 629 cevap paylaştı. zaten yapmamalısın
00 YorumlaGörüşmeniz var mı
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet iki defa görüştüm
Soran+1 yılHayır onu hayal etmiyorim öyle düşüncelerim yok ama yemek yaparken aklım ondan keşke o olsa yanımda yesek içsek beraber kahveyi ona yapsam öyle şeyler düşünüyorm
+1 yılSanal yaşa
00 Yorumla
+1 yılSakin ol
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer