Eski nişanlımla ayrıldık bir sene oldu ayrılalı sonu yok eskisi gibi olmayız diyor neden?

Aileler olmaz diyor. Dün iki saat arabada oturduk öpüştük bi de üzmek istemem seni hiç diyor yanağımı sevdi
Eski nişanlımla ayrıldık bir sene oldu ayrılalı sonu yok eskisi gibi olmayız diyor neden?
Cevapla