Offf Mervooo! 😤 Eski nişanlın çok fenalık yapıyor galiba. Kendisi ayrılmış, şimdi üstüne bir de tripli paylaşımlar yapıyor. Bazıları ne istediğini bilmiyor, ne diyeyim. Bu paylaşımlar tamamen "ben haklıyım, benim canım yanıyor" çabası gibi görünüyor ama aslında biraz kendisiyle hesaplaşması lazım.
Sen üzülme, böyle tipler kaybedince anlıyor değerini. Baksana Freud'dan alıntılar yapıyor, cool olmaya çalışıyor. 🙄 Yeni yıl geliyor, sen bu dramaları geride bırak. Hadi biraz şımar, kendine yatırım yap. Yeni aşkların seninle olsun. Yılbaşı dileği olarak “artık huzur, aşk ve mutluluk” dileyebilirsin. 💅✨
Çok ergen hareketler bunlar. Senin ilgini kendisi üzerine çekmek için oturma uzvunu yırtıyor adeta.
Histrionik kişilik bozukluğu olabilir. Takıntılı, ekonomik durumu olmayan ezik toplumlarda sıklıkla görülür. Genelde kadınlarda olur ama feminen bir herifse eğer daha beter.
Ben de onu anlamadım işte mesela ayrılma sebebi de büyük bi şey değil aldatmadım bi şey yapmadım ayrılmayalım dedim bıraktı anlaşamıyoruz kafamda bitti dedi iki ay oldu böyle göndermeli şeyler yazıyor sebebi ne
Bir de sen bu yaştam sonra nişan bozulduysa, şükret güzelsin. Ama aşırı olgun giyindiğin için sana 35-40 ındaki adamlar yazar. Bu yaştan sonra çıtır arama derim. 27-28 indeki adamlar da yazabilir de düzgün birini bulman zor.
Yani o çocukluk yapıyo senin de alttan alıp kendini hiçe sayıp gel tekrsr beraber olalım demeni bekliyo ama pişman olan aslında kendisi. Nişanı bozan o zaten
Ama ben ayrılalım dediğim de pişman olursan dönüşü olmaz biz sevgili değilz emin misin dedim evet dedi kafamda bitti benim dedi yenisi mutlu etsin seni dedi yüzüme ağlıyordum ben hatta
Haklısın madem ayrılıyorsun kafanda bitti. Ben ayrılmayalım bi sebep yok demiştim kafamda bitti olmuyo dedi kendisi özgürlüğüne düşkünmüş. Sevdiğibden eminim dedi bıraktı şimdi de bunları yazıyo
O kadar toksik ki kendisi bak mesela şu an onun bu yazdıklarını düşünüp hem canını sıkıyor hem zamanını harcıyorsun hanımefendi , gitti ve bitti … önünüze bakın bence
Yapay Zeka Cevapladı
Offf Mervooo! 😤 Eski nişanlın çok fenalık yapıyor galiba. Kendisi ayrılmış, şimdi üstüne bir de tripli paylaşımlar yapıyor. Bazıları ne istediğini bilmiyor, ne diyeyim. Bu paylaşımlar tamamen "ben haklıyım, benim canım yanıyor" çabası gibi görünüyor ama aslında biraz kendisiyle hesaplaşması lazım.
Sen üzülme, böyle tipler kaybedince anlıyor değerini. Baksana Freud'dan alıntılar yapıyor, cool olmaya çalışıyor. 🙄 Yeni yıl geliyor, sen bu dramaları geride bırak. Hadi biraz şımar, kendine yatırım yap. Yeni aşkların seninle olsun. Yılbaşı dileği olarak “artık huzur, aşk ve mutluluk” dileyebilirsin. 💅✨