Neden ayrılmamıza rağmen her şeyi onunla yapıyormuş gibi hissediyorum?

Birine sarılıyorum sanki ona sarılıyor gibi, yeni biriyle bir ilişki kurmaya çalışıyorum sanki onunla konuşuyor gibiyim. Bir olay olduğunda hemen ona anlatasım geliyor, istemsiz hep onunla bir şeyler yapıyormuş gibi hayal ediyorum. Neden oluyor bu, biriyle flört ediyorum güzel başlıyor sonradan sanki ona benzetmeye çalışıyorum karşıdaki kişinin duygularını öldürmemek için bitiriyorum. Neden

Neden ayrılmamıza rağmen her şeyi onunla yapıyormuş gibi hissediyorum?
Cevapla