Neden ayrıldığımız halde ona ihanet ediyor gibi hissediyorum?

kızlar 1 buçuk yıllık ilişkim vardı artık bende aradığı heyecanı bulamadığı için ayrıldık ondan sonra herhangi bir erkekle göz teması bile kurunca çok üzülüyorum ona ihanet ediyor gibi hissediyorum kimseyle konusamiyorum normal mi sizce napcam ya uff
Neden ayrıldığımız halde ona ihanet ediyor gibi hissediyorum?
Cevapla