Ayrıldık ama kendimi hala ona ait hissediyorum nasıl vazgeçebilirim bu durumdan?

Uzun bir ilişkiydi ve çok kötü ayrıldık çok ağır laflar ve küfürler etti bana namusuma yaşadıklarımıza kadar laf etti. Bende ayrıldım ve gururum egom çok zedelendi ilgisizliğe gelemiyorum sosyal medyadan bir iki kişiyle yazışıyorum kısa süreli ama sonrasında vicdan azabı çekiyorum bunca şeye rağmen ya tekrar barışırsak ne olacak utanır mıyım falan filan gibi şeyler düşünüyorum halbuki mantıken bakınca onu istemiyorum da

Ayrıldık ama kendimi hala ona ait hissediyorum nasıl vazgeçebilirim bu durumdan?
Cevapla