Sevdiğim kızla severek ayrıldık ama ayrılma sebebimizi söyleyemiyor. Nedeni ne olabilir?

bizim 1 haftalık daha yeni çekirdek bir ilişkimiz vardı her şey çokta güzeldi sonra biz bir buluşma kararı aldık ve buluştuk kardeşiyle beraber geldi onun evine yakın olan bir parkta buluştuk buluşmamızda gayet iyiydi güzel geçti sonra ben onun hediyesini unutmuştum baya bi ısrar ettim dur gidip alayım geleyim diye çok fazla ısrar edince iyi hadi git al dedi hevesli hevesli koşa koşa eve doğru gidiyodum yarı yolda aradı babam aradı çok kızdı eve gitmem lazım diye bende hemen o yarı yoldan yine koşa koşa yanına gittim vedalaşmaya arkasında da bi kadın vardı hatta akrabası olduğunu söylemişti zaten vedalaşırkende ona sarılıp öptüğüm zaman kadın baya bi tip tip bakıyodu bana sanki... çocuğuna bakar gibi bakıyodu sonra da işte eve döndüğümüzde bir anda ayrıldık ama öyle olay falan olmadı bir tartışma bir kavga vs öyle şeyler hiç yaşanmadı bile direk engelledi özür dilerim gitmek zorundayım diyip sonrasında akşamına arkadaşımın telefonundan mesaj attım sanki onun ağzından konuşuyomuşum gibi ve sonrasında engelimi açtı konuştuk düzgünce noldu diye sordum kaç kere anlat dedim bi kaç kez ısrar ettim fakat nafile anlatmadı bi türlü anlatamam diyip durdu anlatabiliceğim bişey olsa anlatırdım dedi nuh dedi peygamber demedi kısacası bunun sebebi ne olabilir beni beğenmediğini düşünmüştüm ben ilk başta o yüzden yüzüne karşıda söyledim böyle bişeyin olmadığını söyledi anlatabiliceğim bi şey değil dedi ve kaç gündür yazmamak için kendimi zor tutuyorum allah rızası için bana bir tavsiye verir misiniz rica ediyorum geberip gidicem ağlayıp içimdekileri atiyim diyorum oda olmuyor ağlayamıyorum gözümden 1 damla yaş bile akmıyor ama kalbim ağlıyor onu hissediyorum boğazım düğümleniyor ama yinede gözümden yaş akmıyor

Sevdiğim kızla severek ayrıldık ama ayrılma sebebimizi söyleyemiyor. Nedeni ne olabilir?
Cevapla