Nişanlım beni "artık seni sevmiyorum" diyerek terk etti bir yıl kadar önce, whatsapp'tan yazarak. Geri aradığımda telefonunu bile açmadı ve engelledi beni. Çok büyük hayal kırıklığı yaşamıştım, aileme de rezil olmuştum. Yani onurumu, gururumu ayaklar altına aldı benim. Zina yapmadık asla ama seviyordum ve terk edilmek çok üzmüştü beni, günlerce korku içinde ağladım. Ama zamanla toparlandım ve yoluma baktım. 2-3 ay kadar önce Polonyalı bir çocukla tanıştım ve şu an arkadaşız ama benden hoşlandığını biliyorum, belli ediyor her türlü. Ve ben de onunla konuşurken mutlu oluyorum, beni güldürüyor, huzur veriyor. Çok zeki ve iyi biri ama şu an arkadaşız.
Her neyse... Bu eski nişanlım geri döndü, "istemiyorum, unuttum, ben de seni sevmiyorum artık" dememe rağmen ısrarla peşimde, ağlıyor, sızlıyor. (Bu arada beni terk ettikten sonra 2 farklı kızla çıktı).
Yerimde olsanız ne yaparsınız ve ben bu kişiye ne demeliyim? Aileme mi söylesem beni rahatsız ediyor diye?
Her neyse... Bu eski nişanlım geri döndü, "istemiyorum, unuttum, ben de seni sevmiyorum artık" dememe rağmen ısrarla peşimde, ağlıyor, sızlıyor. (Bu arada beni terk ettikten sonra 2 farklı kızla çıktı).
Yerimde olsanız ne yaparsınız ve ben bu kişiye ne demeliyim? Aileme mi söylesem beni rahatsız ediyor diye?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 