Sözler kolay ama davranışlar daha net konuşuyor. Zaman ayırması, çabası, tutarlılığı. Bunlar mı belirleyici, yoksa hissetmek yeterli mi? Sen birinin seni gerçekten istediğini en çok neye bakarak anlarsın?

Sözler kolay ama davranışlar daha net konuşuyor. Zaman ayırması, çabası, tutarlılığı. Bunlar mı belirleyici, yoksa hissetmek yeterli mi? Sen birinin seni gerçekten istediğini en çok neye bakarak anlarsın?

Bir insanın seni sevip sevmediği en net şekilde davranışlarının sürekliliğinden anlaşılır çünkü sözler anlık duygularla söylenebilir ama davranışlar niyeti ele verir ve zamanla kendini belli eder, seni seven biri seni merak eder ama bu yüzeysel bir merak değildir gerçekten gününün nasıl geçtiğini, ne hissettiğini, seni neyin mutlu edip neyin yorduğunu bilmek ister ve bunu sormayı alışkanlık haline getirir, sana zaman ayırır ve bu zamanı sürekli ertelemez çünkü sevgi öncelik yaratır, yoğun olsa bile küçük de olsa bir alan açar, zor zamanlarında ortadan kaybolmaz tam tersine daha görünür olur çünkü sevgi rahatlıkta değil zorlukta test edilir, seni dinlerken savunmaya geçmez, duygularını küçümsemez, “abartıyorsun” demek yerine anlamaya çalışır, küçük detayları hatırlar çünkü sen onun zihninde yer etmişsindir; sevdiğin şeyleri, hoşlanmadığın konuları, söylediğin küçük cümleleri unutmuyorsa bu zihinsel ve duygusal bağlılıktır, plan yaparken seni hesaba katar ve hayatını sen yokmuşsun gibi şekillendirmez, gelecekle ilgili konuşurken farkında olmadan “ben” yerine “biz” demeye başlar çünkü zihninde sen artık dahil edilmişsindir, davranışlarında tutarlılık vardır yani bir gün çok ilgili olup ertesi gün soğuk davranmaz, sevgi dalgalı değil stabildir, kıskançlık varsa bu kontrol etmekten değil kaybetme korkusundan gelir ve sınırlarını ihlal etmeden yaşanır, seni başkalarının yanında saklamaz, hayatında belirsiz bir yerde tutmaz, seni tanıştırır, sahiplenir ama bunu baskıyla değil netlikle yapar, en önemlisi seni sevmek onun için bir yük gibi hissettirmez, seninle konuşmak zorunda olduğu bir görev gibi değil, yanında olmak istediği bir hal gibidir, seninle sessiz kalabilmesi bile rahatsa bu çok güçlü bir göstergedir, kısacası biri seni seviyorsa bunu büyük cümlelerle değil yanında kalarak, seni önemseyerek, seni hayatının içine net bir şekilde alarak ve bunu zaman içinde değiştirmeden sürdürerek gösterir.
Karşımda biri beni gerçekten istiyorsa, bunu sözlerinden çok davranışlarından anlarım: Bana zaman ayırır, küçük detaylara önem verir, zor zamanlarımda yanımda olur, söyledikleriyle yaptıkları uyumlu olur ve beni olduğum gibi kabul eder. Yani, yanımda olmak, desteklemek ve ilgilenmek için gerçekten çaba gösteriyorsa, bunu hissederim.
Sözler+ davranış bu bir kombinasyon hangisi eksik olursa olsun ilişki yürümez ya da yurumemeli seviyorum diyor ama icraat yoksa ya da tavırları ile sevdiğini hissettiriyor ama söyleniyorsa yine olmaz sonuçta ilişki belirsizlikler acabalar üzerine inşa edilmez edilirse de yıkılmaya mecburdur
Vallahi anlayamam ben hiç bu tür şeylerlede uğraşmayı sevmem.. Ya gelir benimle tanışır konuşur beli 1 zamandan sonra söyler ya da uzaktan bana bakmaya devam eder..
Bence his tek başına yetmiyor, his + davranış paket olarak gelmeli 💌✨
Gerçekten isteyen biri tutarlı oluyor, hayatına yer açıyor, zor zamanda da yanında kalıyor. Sadece müsaitken değil, özellikle meşgulken bile seni araya sıkıştırıyorsa orada gerçek istek var. Zaman, emek, saygı ve istikrar en net göstergeler bence.
Senin terazinde en ağır basan ne, zaman mı yoksa tutarlılık mı? 💭💬
Cevap
11Cevap
Yakın davranmaya istekli olur. Utanıyor olsa bile beden dilinden anlaşılır.
Karşımdaki beni istiyor mu hiç anlayamıyorum
2 kişilik düşünmeye başladı ise tamamdır..
davranışlarına bakarak anlarım
Dokunması. Arzulayan insan dokunur. Rahatsız etmeyen el şakaları, cilveler vb. yapıyorsa yüksek ihtimal beni istiyordur
İlgi ve alaka gösteriyorsa
Sorunlarımı dinliyorsa
Hisler her zaman haklı çıkmasa da çoğu zaman çıkar.
Seni gorunce eli ayağına dolaşır
inek degilsen anlarsin :D
Zor anlarım
Anlaşılıyor ya
Anlarım da belli etmem.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?