Bakışlarından hoşlandığını nasıl anlarım, neden adım atmıyor olabilir?

Arkadaşlar bir süredir tanıdığım bir çocuk var. Hep tesadüfen karşılaşıyoruz. Birbirimizi gördüğümüzde sadece bakışıyoruz ve yüzünde hafif bir tebessüm oluyor. Benim ona olan duygularımı anladığını düşünüyorum. Duygusu olmasa neden bakışlarıma karşılık versin? Erkekler de bu konuda görüş belirtir misiniz? Sizden hoşlanan bir kızın ilginizi çekmiyorsa gözlerine karşılık verir misiniz? Sahte hesap açmıştım adımda oradan hesabına istek attım ama kabul etmedi. Benim olduğumu bilemedi mi? Yoksa ilgisi yok mu? Ne yapmam gerekiyor? Duygularından nasıl emin olurum? İletişime de geçmiyor. Seven insan konuşur diyorum ama çekingen mi ilgisiz mi çözemiyorum. Bakışları kesinlikle tesadüfen değil, bakıyor ama neden adım atmıyor?

Bakışlarından hoşlandığını nasıl anlarım, neden adım atmıyor olabilir?
Cevapla