İkimiz de 40 yaşındayız. Ben bakımlı ve güzel olduğum için herkes en fazla 30 gösterdiğimi söylüyor. Ondan çok daha güzelim. Üstelik o evlenmiş boşanmis , 2 yil evli kalmış. Ben evlenmedim hiç. Ikimiz de iyi eğitimli kariyerli insanlarız.
Bana karşı ilgisiz davraniyordu. Hiç çiçek almadi, buluşmaları çoğunlukla erteliyor bahane uyduruyordu. Ben trip yaptiğimda hiç gönlümü almiyordu. Yani hissediyordum beni cepte tutmaya çalışıyordu. Nedenini anlamiyordum. Bir gün tartıştık ve bana "40 yaşindasin ve kendini bulunmaz hint kumaşı saniyorsun. 40 yaşindasin ve peşinden koşulmasini istiyorsun" dedi. Çok zoruma gitti ve ayrildim. Aylarca barişmak için aradi açmadım. 1 sene geçmesine rağmen aramaya devam ediyordu. Bir şans verdim hatasini anlamiş olabilir dedim. Evlenelim diyordu. Barıştık birkaç hafta sonra tekrar aynı oldu, yine ilgisiz umursamaz ve beni yedekliyor gibi , rolatide tutuyor gibi bir hal vardı. Günde 1-2 mesaj, haftada 1 telefonla konuşmak, ayda bir ya da 2 ayda bir buluşup kahve içmek falan. Çiçek yok, süpriz yok, hediye yok, ilgi yok. Ben küsünce peşimden koşmak yok, gönül almak yok. Ben kizinca o cevap yazmiyor bile. Kendi kendime tartişiyorum. Sonra da diyor ki sen sinirlisin diye kavga etmemek için cevap yazmiyorum diyor ama 10 gün sonra ariyor barişmak için.
Sizce bu tavrin sebebi onun beni yaşlı bulup kendine genç kız araması mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer