Erkek arkadasim (sevgilim) in ayni zamanda 40 yasinda bi adamla eşcinsel birliktelik yaşadığını öğrendim beynimden kaynar sular döküldü. Kadınlık onurum yerle bir oldu siz olsanız napardiniz?
Boyfriend im 40 yasinda bir adamla sevgiliymis ayrilayimmi?
Ayrılcan tabi giden gitmiştir gittiği an o iş bitmiştir.
1
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya inanki kiz gibi oglanla ya da başka bi kadinla aldatsa beni bi sekilde hoş goru gosterip herkes secimini yapmis deyip silcem. Ama kazik kadar 40 yasinda adamla nasil bunu yapabilmis çok aptal hissediyorum kendimi.
Ya gay ya da biseksuellerin durumu böyle ne yazikki çoğunlukla içinde ki durumdan yaşadıkları duyguları başkalarına aktarmakta güçlük çekiyorlar ve bu yüzden sessizce yasanilanlardan uzaklaşmaya çalışıyorlar
Gaylere inanki hicbi tavrim yok hatta kiz gibi oğlanlarla çok iyi arkadaslik kurarim. Biseks bile olsa sonucta beni secmis 1.5 yildir sevgiliyiz madem bana olan ilgisini kaybetti bunu yüzüme soyleyip o adamla birliktelik yasamasi gerekirdi. Ama o igrenclik yapıp ikimizi birden idare etti en kizdigim nokta bu.
Ama lütfen kendinizi üzmeyin siz iyi birine benziyorsunuz üzülmesi gereken o sahsiyettir. Ve güçlü kalın mutlaka gerçek aşk bir gün sizi bulacaktır bunlar birer tanrı sinamalari da olabilir.
daha önceden duyduklarından biliyorum oda onun yaşantısı senden vazgeçer ondan vazgeçmez. evet bir sevgilim vardı biseksüel di kızlarla yatıp kalkıyormuş ama sadece dişi olarak yani her iki cins tarafından yapılmak istiyordu birde aynı senin gibi olmuştum duyunca sonra terk ettim 😂
aklım almadı sonra dedim ki ilerisi zaten olmaz belli ama bağlandıktan sonra söyledi. bir zaman soğumaya çalışarak öyle konuştum soğuduktan sonra tamamen sosyal medya hesaplarını kapatıp kayboldum 😂
maalesef işte sonradan söylediğinde bağlanmış olarak bunu duyuyorsun miden kaldırmıyor aklın almıyor diyorsun ki ben bununla birlikteyken biri duysa kıyamet kopar. bir iki ay öyle katlanabildim sonra sorunlar oldu ben kabul ettim o şekilde ama sonradan sildim herşeyimi iyikide silmiştim kopamıyordum öyle koptum
ftdyufhgjhygt nick ayrı konusma tarzı ayrı mal @kimbusalak bos yapmakla n alakası var mk saçma saban özentiliklerinizle dilin için sıctınız siddirin gidin ingilizce siteden ingilizce konusun
Oncelikle ingilizce ulusal bir dildir saygilar sırf kız bir boyfriend kelimesi kullandı diye tüm cümle ingilizcemi oldu. Ve ayrıca her insan her şekilde konuşma hakkina sahiptir. Bomba koyar patlatır sana giren çıkan ne oldu hı.
Sen merak etme bu sitede çoğunluk Türkçenin yanında bir dil daha biliyor senin gibi boş teneke değiller 😆 en basitinden bilmeyende google ceviri kullanır az da olsa yabancı dil kelime haznesi genişler.
@kimbusalak dgyfuhyjtgfdfrgt ileri seviyede ingilizcem var merak etme ama dilime sahip de çıkıyorum verdiğin örnek bile saçma dtfgh okullarda öğrenciler ingilizce biliyor hep İngilizce konusulsun okullarda o zaman malum ulusal dil ya xD
Hadi canim bak sen akıllıya öğrenci dediğin kitlenin içinde İngilizce öğrenmeye yeni başlamış kesimde var orta seviyede var ulan tercümanlık yapan adam bile İngilizceyi %100 ana dili gibi konusamiyorken kalkmış ne diyorsun.
@kimbusalak @kimbusalak dgyfuhyjtgfdfrgt ileri seviyede ingilizcem var merak etme ama dilime sahip de çıkıyorum verdiğin örnek bile saçma dtfgh okullarda öğrenciler ingilizce biliyor hep İngilizce konusulsun okullarda o zaman malum ulusal dil ya xD yazılanın tekbir kısmını algılayan sensinnn
@kimbusalak şizofreni zaten hastalık dizilerde kitaplarda vs şizofreni hem hastalık hem de şizofren kişi anlamına geliyor yanına hastası diye eklemek gereksiz yaniiiiiiiiii
mal karıyım beeeeeeen yalnız dııııııt mantık hatan var ortaya yazman için ya birkaç kisi hakkında konuşuyor olmamız ya da tartışıyor olmamız lazım ki mantıklı olan sık 2 olduğuna göre ortaya yazmış olma ihtimalin yokkkkkkkkk
@kimbusalak sana dediyse de ortaya atılmıs olmuyor ki tdyfugthjytgf salaaaaaaaaaaak ben bana söyledi d demedim hastası kelimesini eklemesine gerek yok dedimmmmmmmmmm
Nasıl atılmıyor bal gibi de ortaya yazdı üstüne alınan alındı isim belirtmedi yoo gerek var çünkü şizofreni tek başına bir bok ifade etmiyor yani bir kelimeden ibaret aynı bu durum bacım çocuğu kelimesindeki gibi ortada bacım var ama bize çocuğu lazım ;)
@kimbusalak kanka sana sizofreni misin denildiginde ballllll gibi d anlarsın illa hastası demeye gerek yokkkk hadi gerek var diyelim sizofrenİ hastalıksa sizofren hastası anlamına gelirken neden gereksiz kelime kullanılsın ki fgdfhjgkjfhdgfgh
Anlam bütünlüğü olsun diye kuaniyorlar napalim bir örnek daha Covid19 tek başına bir hastalık kavramı covid 19 lu birey ise o hastaliga sahip olan kişi
Ya anlarsın orasına bir şey demiyorum bu sıradan bir örnek zaten olayı anlatmak için ama sizofrenimisin dendiğinde karşısındakine resmen delimisin hani hastalıktan ziyade deli yapıyorsun adamı ciddi sormuş gibi olmuyorsun ama mesela şizofreni hastasimisin dediğinde daha bir anlamlı oluyor.
bu bayan sizden şikayetci bana geldi. Türkçemizi katletmişsizniz. Arkadaşlar Dilimize sahip çıkalım dil bir milletin kimliğidir. Birleştirici güçtür. Saygılar iyi geceler diliyorum
Şöyle ogrendim, sevgilimin telefonunda Viber diye bir uygulama var ayni whatsap gibi biyer lakin tek farki şifreli mesajlar gorunmuyor, TA ki telefon bendeyken bildirim gelene kadar. Ordan yeni mesaj yazisi geldi tıkladım ama şifre istedi ve doğum yılını yazdım doğru cikti.. Açılan ekranda zaten beynim yandı 25 yasindaki aşık oldugum adam; 40 yasinda kıllı fici başka bi adama ciplak fotolarini atmis sapık sapık konusmuslar, O kazma adam da buna ciplak fotolarini atmis seni özledim falan yazmış.. O an midemden degilde beynimden kustum resmen çok berbat bi his :((( şu an aklima geldi yine aynı şeyi hissettim. Engelledim heryerden o igrenc yaratığı. içim soğudu bi nevi olsada.
Ona karşı beslediğim aşk sevgi saygı hepsi birden bire lagam cukuruna düştü igrendim resmen. Bu ikiyuzlulugu kimse yiyemez valla kimse padisah oglu degil Kİ Padisah ogluda olsa tepkim yine ayni olurdu.
En İyi Cevaplar