3 senedir tık yok, siz nasıl sevgili buluyorsunuz?

Üni 3. sınıfım sona yaklaştım yani. Bütün kız arkadaşlarımın sevgilisi var bi tek ben 3 senedir kimseyle olmadım. Çok çirkin değilim orta tipliyim bakımlıyım ama yok yani yıllardır yalnızım neden sizce kimse bAna yazmıyor bile

Güncellemeler
5 ay
Bana bakımsızsın yazmayın gayet bakımlıyım makyajımı yaparım güzel kombinler yapıyorum kendime özen gösteririm her daim
Güncellemeler
5 ay
Bir de ben burdan sevgili aramıyorum yanlış anlıyorlar ben üniversiteden arkadaş ortamından dedim
3 senedir tık yok, siz nasıl sevgili buluyorsunuz?
Cevapla