3 yildir yalnızım neden böyle oluyor nasıl bulucam düzgün birini?

arkadaşlar yıllardır sevgilim yok kimle konussam ilerleyemeden bitiyor erkeklerin çoğu sürekli sapık sapık konuusyor bu yüzden bitiyor genelde artık çok biktim neden böyle oluyor çok takmaya başladım bi düzenli rayına oturmuş ilişkim olmuyor?
3 yildir yalnızım neden böyle oluyor nasıl bulucam düzgün birini?
Cevapla