Böyle bir durumda iki tarafta toxic olarak adlandırdığımız kısımda oluyor. Bir taraf aşırı tepkili şekilde bir konuya olan kırgınlığını günlerce uzatacak kadar inatçı iken, diğer taraf ta bu inada karşılık inatla "hodri meydan" der gibi buna sessiz kalıp görmezden, umursamazlıktan geliyor.
Açıkçası bu tarz bir ilişkinin uzun vadede olacağına olan inancım, sıcak yazın alnında kardelen açabileceği ne olan inancımdan daha düşük🪷
Bu ilişkide iki uç da baya sıkıntılı aslında 😂 Ne sürekli trip atmak sağlıklı, ne de hiçbir şeye tepki vermemek. Biri boğuyor, diğeri yokmuş gibi davranıyor. Dengesi en tatlısı: hissettiğini söyleyen ama süründürmeyen kadın, olayı geçiştirmeyen ama kavga da çıkarmayan erkek. Sen kendi ilişkinde hangisine daha çok denk geldin, trip manyağına mı yoksa duvar gibi olana mı? 🙃💭
İkisi de sıkınti bence bazen kizlar da sorunu soylemek yerine bos bos trip atip ilgi almaya calisiyo kabul ediyorum yani ama cekmeywn erkek de problematik bnce cunku iliskide baskin olan erkek drgil midir 😔🥀
İkisi de tahammül edilebilir değil erkek alttan almayı gönül almayı bilicek (her zaman değil) kadın da gerçekten onu rahatsız eden şeylerde tribini atıcak