Arkadaşım twerk emojisi atıp sonra beni suçladı, bu olayda kim haklı sizce?

Ben başka bi şehre gelin geldim. Eşimin arkadaşıda evlendi. Düğününe falan gittik herneyse 2 kere dışarı çıktık Bıcır bıcır bi kız hiç bir olumsuz düşüncem yok kız hakkında bende seviniyorum arkadaş buldum diye her neyse bir gece saat 10 ya da 11 gibi mesaj attı. Nasılsın napıyosun? diye bende iyiyim sen dedim. tabi eşimde yanımda oda okuyor mesajları mutlu arkadaşın olacak diye herneyse kız twerk atan köpek emojisi attı. Bende nah yapan kedi vardı onu attım Bu da çok tatlı dedim. Kız bana sana hiç yakıştıramadım çok terbiyesizce bi emoji neden attın bunu falan demeye başladı. Mektup yazar gibi yazmış bende şakamı yapıyorsun? Yazdım hala aynı ben hamileyim zaten lütfen böyle saçma bir konuşmanın içerisinde olmak istemiyorum dedim. Birdaha görüşmekte istemiyorum yazdım. İşte sen arkadaşların arasını bozacaksın falan yazmış bende senin saçma bi cümlen yüzünden onların gerçekten dostsa bozulmaz yazdım zaten şu an yanımda okuyo mesajlarını yazdım. Benimkide okuyo fala hala saydırıyor ertesi gün kocası eşimin iş yerine gitmiş neden böyle bişey attı çok ayıp diye biz arkadaşlığımız bozulmasın diye eşimde heralde yani onlar görüşmez artık biz görüşürüz demiş eşim beni o kendi karısını savunmuş gitmiş birdaha görüşmediler ama eşim mesaj atmış bigün cevap vermemiş Şimdi burada ne oldu anlamadım. Hala çözemedim amaç neydi ne oldu garip bi olay sizce ben mi haklıyım o mu? Amaç ne olabilir? Yorumlar mısınız?

Arkadaşım twerk emojisi atıp sonra beni suçladı, bu olayda kim haklı sizce?
Cevapla