Sizce ne demek istemiş olabilir? kötümü yaptım hikayesine emoji atmakla?

ilişki bakımından konuşmayı bitirdiğim insanla uzun bir aradan sonra derbi felan vardı hikaye atınca onun hikayesine yanıt verdim. (💪🏻💛❤️) yaptım. GS ve FB maçı vardı o da konuşmaya başladı ve konuşmayı uzattık baya konuştuk o da konuşma bitiminde bana " iyi oldu ya derbi bahanesiyle konuşmak seninle" demesi ne anlama geliyor? yani ne demek istemiş olabilir? yani ben mi bahaneyle yazdım demek istiyo
Güncellemeler
+1 yıl
sizce ne demek istemiş? iyi mi oldu kötü mü?
Sizce ne demek istemiş olabilir? kötümü yaptım hikayesine emoji atmakla?
Cevapla