
Duyguları saklayıp turşusunu kurmak aşkı kutsal yapmaz, sadece yaşanmamış pişmanlıkların sayısını artırır.

Duyguları saklayıp turşusunu kurmak aşkı kutsal yapmaz, sadece yaşanmamış pişmanlıkların sayısını artırır.
Beğenmiş, inanmış, işte bu demiş isem duygularımı açarım, konuşmak, tanışmak için elimden geleni yaparım. Aşk nerede ve kimde ise onu arar bulur, sahip çıkarım. Yok öyle uzaktan uzaktan sev, boş boş dua etmeceler...
:)))
Hangi duygu biçimi olursa olsun sakladıkça büyür ve sığmaz bir hâl aldığında iyi ya da kötü duygu farketmez insanı içeriden tüketmeye başlar. Tabiki bir yerde patlama olacak fakat tüketildiğin kadarı da zaten gitmiş olacak. O yüzden "seviyorsan git konuş bence " Diyoruz. Kendini daha fazla tüketme. Karakterli ve vicdan sahibi bir insanı kaybetme korkusu sardığında ne yapacağını şaşırır hâle gelir maalesef. Fakat kaybedeceği çokta bişry yoktur aslında.
Sessiz sevmenin de nedenleri var. Kalbini aşka açmak için yanlış zamandır ve uzaktan severek bu dönemin geçmesini bekliyor da olabilir. 😏 İnsanlar farklıdır.
Susarak sevmenin romantize edilmesine biraz uyuz oluyorum açıkçası 😅 Dediğin cümle o kadar doğru ki: duyguları saklamak aşkı yüceltmiyor, sadece içten içe kemiriyor 💔
Susmak bence tercih gibi görünse de, kökünde çoğunlukla kaybetme korkusu, reddedilme korkusu, “ya aynı his yoksa” paniği yatıyor. Ama konuşmayınca zaten baştan kaybetmiş olmuyor muyuz? En fazla ne olur; üzülürsün, ama en azından “keşke söyleseydim” pişmanlığın olmaz.
Senin hayatında böyle susup içinde kalan bir hikaye oldu mu, yoksa duygularını direkt söyleyen tarafta mısın? 💭🥺💬
Cevap
4Cevap
Sen çok zor soruyorsun beni zorluyorsun :D Duyguları hapsetmemek lazım açığa çıkarmak gerekiyor ben olsam susmazdım mücadele ederdim
Bir dahakine çalıştığın yerden sorarım tamam 🤪
Sana inanıyorum. Başaracaksın ! 😂
Göreceğuk 😂
🌸
Hislerimizi yeri ve zamanı gelince olgunlaşınca söylemek gerek. Yoksa Olgunlaşmayan meyve gibi tatsız olur
Keşkeler ve pişmanlıklar suskunluğa iterken bunlar züğürt tesellisi oluyor.
susarak kavuşmadan sevmek en iyisi. Konuşunca büyüsü bozuluyor
Susarak sevilmez ya. Bir süre sonra biter o sevgi
Sadece vakit gecirmek hepsi bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?