AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
160Cevap
Hacı 35ten sonra kadınların seçme lüksü yoktur hatta 30dan sonra bile yoktur
Neden olmasin. Sen calisiyormusun? var mı meslegin
İstersen 100 yaşında ol, beğenmediğin biriyle evlenmek kendine yapacağın en büyük ihanet olur...
Bence bu sorudaki kilit nokta , beklemek. Niye bekliyorsun ki arasana.
Genel olarak Evlenmemelisin kimse evlenmemeli
Şahsen ben 30 yaş altı biriyle birlikte olurum ya da evlenirim
O senin nerenle ne şekilde görüp baktığına bağlı...
Eğer kendinizi güzel ve bakımlı buluyorsanız o zaman saçmalık olmaz
Ben hiç üstüme alınmıyom valla bekârlık sultanlık 🤣 bence en az 90 dan sonrası fazla olur 🤣
Evlenme kardeş. Sen yakışıklı beklemeye devam et. Bulamazsan da evlenme.
Yani mükemmeli arayan sonsuza kadar bulamaz. Hayat kısa evlenmek istiyorsan evlen.
Evlenmek için evlenilmez neden öyle düşünüyorsun mesleğin ne
Bulabilirsin ne kadınlar var 40 yaşlarında taş gibi adamlarla evleniyorlar valla çok gördüm
O kadar değil tabi de illa biri de içine sinsin be bacım. Sevdikten sonra her kusuru hoş gelir
Biraz öyle oluyor. Sonuçta sizde kraliyet ailesinden değilsiniz ☺️
içinizin atmadığı biriyle evlenmek için evlenmek üzebilir
Yakışıklılığı, çıtırlığı boş ver artık o yaştan sonra.
Ama karizmaya önem verebilirsin, bi de statüsüne.
35 yaşına gelmişsin evde kalmışsın. nefes alsın yeter demen lazım. Halen seçicilikle nah evlenirsin
Maddi Güç Dediğimiz Bence Ailesini Kimseye Muhtaç Etmiyorsa Okey'dir, Güzelliğe Ve Yakışıklılığa Gelince Eğer Ahlakını Ve Karakterini Seviyorsanız, Güzellik Ve Yakışıklılığın Önemi Kalmayacaktır.
Bence şu koyverme hemen ama kalbine bak. O evet diyorsa düşün bunları, değilse biri olsun da deyip evet deme sakın
Beklenti ne kadar yüksekse evlilikte o kadar zorlaşır
İş işten geçmiş altın çağlarını bitirdin artık ne gelirse
Acıda olsa en gerçekçi yorum senin
Öyle erkek 35 den sonra değerli kadın tam tersi hayat fizyoloji bu
Yeterince moral bozdun yeter bu kadar teşekkür ederiz
Ricaa
Niye 35' i geçtin diye evlenmek zorunda mısın? Muhtemelen değilsindir, o zaman evlenme.
Her şey tip mi kaç yaşına gelmişsin bu gidişle çocuğun olmayacak yaşın geçiyor
zaten siz bu kafayla 50 ye kadar gidersiniz ya da öyle birini bulup huzursuzca yaşarsınız :D
paragöz ve tipçi dediğimiz zamanda çemkiriyrsunuz öyle değiliz diye. gizliden yazmadığınızda :D
yakışıklı değil çekici ve karakterli birini buldum mu yapış
Bu devirde her şey maddiyat oldu artık tipin bir önemi kalmadı tabii her şey maddiyatla bitmiyor önemli olan birbirinizi anlayabilmek hayatı güzelce paylaşıp yaşabilmek
Yanlış kişiyle evleneceğine Hiç Evlenmemek daha mantıklı.. Bazen evlendikten sonra seversin maddi durumda kimse bilemez zengin fakir oluyor fakir zengin oluyor..
Artık evlen abla daha neyi bekliyorsun var olan erkekler ortada seç birini
Kıstaslarınızı daha gerçekçi şekilde güncellemek sizin lehinize olur.
kod hatası düzeltilmedi sanırım. arada uygulamadan yazıyorum cevapları ama bende olmuyor
Güzellik ya da yakışıklılık geçici dönemler önemli olan kişilik karakter sahibi vizyon merhametli vicdanlı olmasıdır senin hayatını değiştirecek bir elmanın iki yarısı gibi bütünleşecegin biri olması
Maddi durumu iyi olan birisi seninle neden evlensin bize açıklar mısın?
Senin kararın, ben nefes alsın yeter diyorum artık
Biraz daha bekleyip öteki tarafta bulursun belki
Yok be genç erkekler olgun kadın seviyor zaten
Sen 50 yaşına kadar beklersin o ümidi görüyorum sende 😂
Neden saçmalık olsun ki, hem yakışıklı hem de maddi olarak sağlam biri mutlaka ç8kar karşına. Yeter ki karşına çıktığında sen farkında ol😉
40 yaşında hala yakışıklı olan adamlar var sende 35 yaşında hala güzel ve bakımlı olursan bulursun.
Saçmalık değil tabi de zamanla aşık olma durumun olur tip olarak beğenmediğin ama ilgisi güzelse adamın bence tabi
Çok yakışıklı değilim zengin de değilim ama kendi yağımda kavruluyorum. Bekarım bende. Gel sen he de bu işi mutlu sonla taçlandıralım 🙃
Olmaz. Ama önemli olan yakışıklı olmak değil. İnsan olmak.
Kesinlikle katılıyorum 👏🏼👏🏼
Yakısıklı birini 20 yaşdada beklememelisin zaten kriter dedigimiz sey karakterde olur fiziksel degil
Aklı başında insan nasıl da belli oluyor 👏🏼👏🏼👏🏼
😊
bekle askimmm illa ki bulursun seni hak eden biri sakin sevmedigin etkilenmedigin biriyle evlenme
Güzelsen değil, yani yakışıklı birinin seni beğeneceğini düşünüyorsan
Yeter kaç soru sordun ya buradakiler sence seni umursuyor mu istediğini yap yani hayat senin
yakisikli 50 yas abiler vardir. umudunu kaybetme.
Kendin bakımlıysan hakkındırrr
Bakımlı fit ol sende güzel ol bence benim fikrim bu.
Güzel her yaşta güzel yakışıklı her yaşta yakışıklıdır
Evlenmek aile kurmak istiyor insan ama içine sinmeyen biriyle evlenmek bence doğru değil
Tazecik 25 ilk genç ve yakışıklıyım ben isticem seni 😂
Bu kafayla bu yaşta o asagiladigin kişiyi bile bulamazsın. Sürün.
standartlarını düşürme bence eğer ki bakımlı güzel bi kadınsan öylesini beklemek hakkın
Aynen kanka , kadınlar hiç dış görünüşe önem vermiyorlar ya …
Yok gayet normal yakışıklı sevmeyen bizden değildir
her cevaba kopyala yapıştır gibi cevap vermekten bıktım. özetle evet, saçmalık olur.
Bende 35den sonra huyu ahlakı güzel esmer bir hatun bekliyorum
Kaça kadar beklersin bu kişi? Yani 40 mıdır son nokta yoksa 50mi?
Hadi tanisalim desem kacacaksan demekki problem sende.
Evlilikte en önemli şey karakterdir. Yakışıklı olup yalancı olsa sevmediğin hareketleri yapsa zaten mutsuz olursun.
35ten sonra erkekler çöküştedir. Yakışıklı biri Türkiye şartlarında o yaşta çok az çoğu erkek 25te kademeli olarak çöküşe geçiyor