AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
160Cevap
Evlenmek zorunda değilsin
Başka ne yapabilirim?
Çalışıp kendi hayatına bakabilirsin. Evlilik bir kurtuluş veya mutluluk veren bir şey değil
O evliliğe bakış açısıyla değişir.. Sen zaten evlilik mutluluk veren birsey değil kafasıyla gidersen mutlu olamazsın.. hem istediğin kadar çalış para kazan herseye sahip ol, günün birinde mutlaka kendini sorgularsın ben ne yaptım diye... neticede mutsuz bile olsan evlenmek hiç evlenmeyip pişman olmaktan daha iyidir..
Sen kendi bakış açından bak ve ileride ne yaptım demektense mutsuz bile olsan evlen o halde.
Evlenmek zorunda mısın
İnsan yalnızlığı ne kadar severse sevsin bir hayat arkadaşının olması lazım.. hem başka ne yapabilirim ki? Ailemle yaşıyorum işim gücüm yok en azından bir yuvam olur..
Hayırlısı
gayet normal bir beklenti
Yani evet. Kedi annesi olma yaşındasın.
Kedim var zaten hepte olacak
Nerelisin karadenizmi :D
Gayet mümkün neden olmasın
Maddi güce önem veriyorsan Hayırrr
boş ver pompala yaşa
Yakışıklı olupta bekar olan çok
bekle gelir knks :) 5 yila tursun kuruluyor
Var mı öyle biri hayatında
Kendin nasılsın o da önemli
Saçmalık değil zaman kaybı olur bu saatten sonra
Nasip gayret ister 🥳
Evet standartları düşürmelisin
Ah bu sosyal medya var ya
Kişiliği düzgün olsun ya dış görünüşe aldanma
Paşa gönlün ne isterse
Gunaydin Evde kalmissin
Bekle bekle mum gibi
Sen evet dedikten bize b'k yemek düşer bea
Kriterin nedir? Mesela Genç biri olur mj
Nasip olursa halen beklerim.
Zenginlerin dışında zor
Genç çıtır erkek iste kız. Hakkın hakkımız
Evet aynen kör topal bulmadığına şükretcen artık
evet saçma çok mu secicisn
Yoo beklemek istesen bekle
Beğenmediğin biriyle nasıl birlikte olcaksın kafasına kese kağıdımı takıcaksın
Hayırlısi olsun
kör topal idare et işte
Estağfurullah
Yoo degil neden olsun
Neden saçmalık olsun?
Seni kim beğensin ya?
Adam olanı ara tipi ilgini çekse yeter
Bazı şeyler kısmettir , hiç belli olmaz
Evlenmek zorunda mısın?
Ne yapayım başka?
İstemediğin biriyle evlenmek yerine beklemek daha akıllıca değil mi?
Hep öyle yaptım bekledim ama zaman daralıyor
Peki sence maddi güç ve yakışıklılık nasıl olmalı?
Maddi güçten kastim evi arabası işi gücü olsun, yakışıklılık kavramıda bana çekici gelmesi yeter.. insanlar yorumlarıyla linçlemiş beni fakat evlilikte çekim ve maddiyat ta önemli, ben bunu anlatmaya çalıştım anlamak istemeyen yaşımdan vuran yorumlar yapmaya devam ediyor.
Peki birde söyle düşünelim Bir erkek evi var arabası var işi gücü yerinde eli yüzü düzgün. Seninle evlenmek için gelme isteme söz nişan nikah düğün vs vs vs en az ne kadar harcar? 1 milyon harcar mı? Bence fazlası var azı yok. Evlendiğinde sürekli hesap verecek eve gelmek zorunda sorumluluk var yani bir sürü şey sayabilirim ama evlenmese ve en güzel eskortlarla saatliği 5k isteğini gibi keyfini yapar. Haftada 1 yapsa 20 k eder. Toptan anlaşsa aylık 3 aylık veya 6 aylık gibi daha uygun olur. Bir süre sonra değiştirebilir ama evlendiğinde boşanma ayrı dert aldatsa aldatamaz. Sürekli karısına katlanmak zorunda. Türkiyede erkekler genelde böyle düşünüp evlenmiyor.
Bunlar kesinlikle benim onayladığım şeyler değil Allah korkusu yüzünden zina yapmam ayrıca cinsel yolla bulaşan hastalıklar var ve ben sevmediğim biriyle değil aynı yatak aynı odaya bile girmek istemiyorum. Anlıyor musun? ev araba istiyorsan aynı şekilde en azından evin olmalı işin olmalı. Denklik çok önemli.
Yanlış düşünüyorsun, yanlış düşünüyorsunuz... kız erkek arasında siz kabul etseniz de etmesenizde fark var.. fıtrat gereği erkek evi çalışıp gecindirmek, kadin evde ki çeki düzeni sağlamak, çocuklarını kimseye bırakmadan sağlıklı bir şekilde büyütmeli.. kadının da evi arabası olmalı gibi kapitalizmin dayattığı saçmalıkları onaylayıp kendinizi kandırmayın... erkek evine karısına bakmak zorundaaaaaaaa, kadin da evin düzenini sağlamak çocuklarına bakmak zorundaaaaaa... kadin erkek sadece Allah katında eşit haklara sahip onun dışında kadin erkek ne fiziksel nede psikolojik açıdan asla eşit değil eşit olmayacak, erkek erkekliğini kadin kalınlığını bilecek, aksi halde bu toplum böyle böyle daha da çürümeye yok olmaya devam edecek, zinalar artışa evlilik tamamen yok olma yoluna girecek..
Türkiyede mevcut ekonomik şartlardan dolayı erkekler hiçte dediğin gibi düşünmüyor. Son zamanlarda hep çalışan kadın düşünüyor gençler. Kapitalist sistem sen erkekten ev, araba ve iyi bir maaş isterken sorun yok ama erkek kadından denklik istediği zaman mı kötü oluyor? Benim durumum farklı ve ben çalışmayan bir hatun istiyorum seninle aşağı yukarı fikirlerim örtüşüyor gibi fakat eminim ufak tefekte olsa ayrıştığımız noktalar vardır. Kadın erkek Allah katında eşit miras konusunda kesinlikle eşit değil çünkü erkeğe 2 kadına 1 pay var mirasta. Son olarak zinalar zaten toplumu son zamanlar aşırı derecede çürüttü evlilikler azalıyor boşanmalar artıyor. Böyle bir ortamda hangi erkek evlenmek ister ki?
Zinayı sadece kadınlar değil erkeklerde yapiyor o zaman kadınlar böyle bir ortamda nasıl evlensin mi diyelim.. veya hiç evlenmeyelim, bumu sağlıklı olan bumu insanı kurtaracak?
Yakışıklı birini beklemek mi kurtaracak?
Yakışıklı biri dediğimi sen nasıl anladın?
Sorduğun soruyu bilmiyor musun?
Sana laf anlatamam artık cidden yoruldum. iyi geceler
Maddi gücü yerinde eli yüzü düzgün ve iyi geliri olan bakir biri işte böyle canından bezdirir. Hak etmediğin şeyi kolay kolay alamazsın. Sohbet için teşekkür ederim. İyi geceler.
Ne kadar boş cahil birisin.. bakir birisin diye kendini bir halt sanma
Ağır geldi kaldıramadın galiba fakat bu bana hakaret etmeni gerektirmez. Boş cahil sensin. Akıl yetirip güzelce yazamayınca hakaret mi edersin? Yoksa normal halin mu bu? İçindeki pisliği bu şekilde mi kusuyorsun?
Hakedene hakkettiği gibi davranıyorum diyelim
Denizde ne varsa sahile o vurur. Yazdıklarımı tekrar oku bakalım eğer hak ediyorsam bu kendine yaptığın bir hakaret olur. Çünkü ben genel olarak seninle aynı şekilde düşünüyorum tek fark Türk erkekleri benim gibi düşünmüyor o yüzden eskort olayını yazdım ve bakir olduğumu özellikle belirttim. Ama sen güzel üslup yerine sana laf anlatamam boş cahil diye hakaret ettin.
Teyze bu saatten sonra evlilik mi kaldı sende
Tam zamanı şimdi şimdi.
Sen turşunu kur bence artık, aman Allahım ya
Sen güzelsen öyle biri bulur zaten seni
Ben varım yakışıklı benle evlen
Gencken bulamadinmi ki
Hangi şehirdesin?
35 te çok gecikmişsin prenses😁
Valla ben hala yakışıklıyım
Sevdiğin kişiyle evlen
Sevdiğim kişi hiç gelmez se
Elbet gelir, Dünya büyük
Yakışıklıyı geç maddi güç önemli
Maddi gücüde yok maalesef
Salla gitsin o zaman yazık edersin kendine
Böylede yazık oluyor gençlik elden gidiyor
Acelen neee ya
Yokya ne acelesi daha erken bi on yıl daha geçsin elime bastonu alınca evlenirim
Bana ne fırça atıyon ya sen 😀
Çünkü tam fircalik sin
Tanısan öyle demezdin anma
Aydın görüşlü birisin bunu anladım ama lütfen hayatın gerçeklerini de görüşlerinin arasında tutmayı unutma
Bende bekarım dertliyim ama kendimi de bi ömür yakamam azcık daha beklerim
Kendini neden yakasin
Bi zaman sonra heyecan geçecek gerçekler çıkacak ortaya hep para yok hem aşk yok neresinden tıtacaksın
Hem parasız hem aşksız olmaz sende haklısın bence bu durumda senin evlenmen zaten mantıksız olur..
Bende en azında biri var ama karşıma çıkacak kişi % 50 şanslı
Sende hangisi var
Maddiyat kısmını düzende tutabiliyorum yakışıklık da göreceli %30-35 alırım gibi
Aşk neden olmadı
Nasip kısmet o tarafı
Senin meslek ne maddi güç iyi mi
Mesleğim maddi gücüm filan yok
Yakışıklılık gelip geçicidir
Olgunlar daha yakışıklı kanka 😂
saçma
bekle tatlım bence hala bi 5 senen var
BEĞENMEK ÖNEMLİ
Niye böyle bir yokluğa girdin ki?
Bekle
yani genelde bu yaşlarda öyle oluyoor
Erkek için sorun yokta kadın için takip çok
Aynen evlen