Başka kızlar da yıllar önce bakmıştı bakanlar oldu onlarla yola çıksaydim belki işler daha iyi yerlere gelirdi
Sevdigini değil de seni sevenle mi devam etsem bence o zaman daha iyi hiç olmazsa onu bunu takıp bişey bulup gitmez
İlk buluşmada çok konuşmadım konuştum ama belli süre sonra sustum kız konuştu sonra susmaya mı geldik dedi bende yok açılcam diyip az da olsa devam ettirmiştim konuşmayı
Başka yere gidip oturduk orada da baya sustum ben konu bulamadım tecrübesizlik de vardı
İkinci buluşmada da yanına yanaştım sarıldım bişey demedi iyiydi her şey
Cok konuşkan biri değilim çoğu kızın yanında onları güldürürüm ısınırsam ama bu kızda ciddi düşününce kendimi kaptırdım sonra da ayrıldık detayları yazmadım fazla
Kız tecrübesizsin demişti wpde yazarken iyi de yani bu soğumak icin illa bir neden miydi yoksa sen benle sadece takılmak için mi geldin? Neyse bu soruların cevabı gelmez hem ayrılıyor hem küfür de yiyoruz sonra da iş yerinde bakışıyor gel diye de bir yere geçip bekliyor sonrada yapmadım etmedim diyor
canım yerine koyuyor insanı sözde
aman bu aşk işleri bana fazla geldi
Büyük ihtimalle temel sebep budur. İlk buluşmada çok susmak, sohbeti ilerletme sorumluluğunu tamamen karşı tarafa yıkmak demektir. Bir süre sonra kadın kendini sorgu memuru veya tek başına konuşan biri gibi hisseder. Bu da çok yorucu bir şey. Sessiz kalman büyük ihtimalle heyecandandı ama o bunu özgüven eksikliği veya anlatacak bir şeyi olmamak olarak yorumlamış olabilir.
Kızı anlıyorum da çok inattı dediğim dedik gerçekten hoşlanmadığını düşündüm başlarda yüz mimikleri güzeldi hoşlanmış gibi davraniyordu baktı olmuyor olmadik
İlk buluşmada susman tek başına “soğuma sebebi” olmak zorunda değil ama kızı zorlamış olabilir canım 😅 Özellikle “susmaya mı geldik” demesi, sohbetin onda da beklenti yarattığını gösteriyor. Sen ciddi düşününce kasmışsın, çok normal, tecrübe böyle böyle geliyor zaten 💆♂️
Asıl sıkıntı kızın tavırları bence: Hem ayrılıyor, hem küfür ediyor, hem bakışıp çağırıyor, sonra da “yapmadım etmedim” moduna giriyor… Bu toksik gelgitler seni yorar, özgüvenini de yer bitirir. Sen saygılı, sakin, içten bir adamsın; karşındaki de en az o kadar net ve olgun olmalı.
Kendini suçlamayı bırakıp “ben ne istiyorum, nasıl bir ilişki bana iyi gelir” diye düşünmen daha sağlıklı olur. İletişimini geliştirebilirsin ama karakterini komple değiştirmene hiç gerek yok 🧡 Peki, şu an onunla tekrar denemek ister miydin, yoksa tamamen kapattın mı defteri? 💭
Ben herşeye rağmen aslında kapatmadım defteri ama değmeyeceğini düşünüyorum
Çünkü çok üzdü çok saçmaladı
Aynen hissediyorum seni ya çok yıpratmış 😔 Defteri kapatman uzun vadede daha iyi olabilir 💔✨
Cevap
2Cevap
Olm kizda mi suc ariyorsun ml gibi kalmissin kizin yaninda tabi birakir
Bıraksın bakalım
Evet konuşmalı erkekde
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?