İlk buluşmada çok susup kızı sıktım, sırf bu yüzden mi benden soğumuş olabilir?

İlk buluşmada çok konuşmadım konuştum ama belli süre sonra sustum kız konuştu sonra susmaya mı geldik dedi bende yok açılcam diyip az da olsa devam ettirmiştim konuşmayı

Başka yere gidip oturduk orada da baya sustum ben konu bulamadım tecrübesizlik de vardı

İkinci buluşmada da yanına yanaştım sarıldım bişey demedi iyiydi her şey

Cok konuşkan biri değilim çoğu kızın yanında onları güldürürüm ısınırsam ama bu kızda ciddi düşününce kendimi kaptırdım sonra da ayrıldık detayları yazmadım fazla

Kız tecrübesizsin demişti wpde yazarken iyi de yani bu soğumak icin illa bir neden miydi yoksa sen benle sadece takılmak için mi geldin? Neyse bu soruların cevabı gelmez hem ayrılıyor hem küfür de yiyoruz sonra da iş yerinde bakışıyor gel diye de bir yere geçip bekliyor sonrada yapmadım etmedim diyor

canım yerine koyuyor insanı sözde

aman bu aşk işleri bana fazla geldi

Güncellemeler
5 ay
Canım yerine slk yerine yazacaktım yanlış yazdım
Güncellemeler
5 ay
Seven insan çoğu şeyi takmaz kafasına fedakarlık da eder bence tabi
Başka kızlar da yıllar önce bakmıştı bakanlar oldu onlarla yola çıksaydim belki işler daha iyi yerlere gelirdi
Sevdigini değil de seni sevenle mi devam etsem bence o zaman daha iyi hiç olmazsa onu bunu takıp bişey bulup gitmez
İlk buluşmada çok susup kızı sıktım, sırf bu yüzden mi benden soğumuş olabilir?
Cevapla