İlk buluşmada kız yüzüme bakmadı, mekandan gidelim dedi. Beni beğenmedi mi?

Arkadaşlar ansızın telefon çaldı arkadaşım aradı. Bana dedi ki kanka gel sevgilimle buluşmaya çıkacağım onunda arkadaşı gelecek seninle tanışmak istiyor dedi. Ama kız beni daha önce görmedi sadece arkadaşını da çağır dedi. Bende hazırlandım çıktım 1 saat yol gittim. Kafeye girdiğim zaman arkadaşım ve diğer 2 kız vardı. İki kızı da tanımıyorum ben. Bu arada kız yani benimle tanışmak isteyenin adı Ela olsun. Beni gördükleri zaman iki kızda gülmeye başladı bana bir kere baktılar ve bir anda ikiside lavaboya doğru koşmaya başladı. Bende arkadaşıma sarıldım onun adı da Kemal. Neden lavaboya gittiklerini konuştuk vs. Bu arada ben güreşçiyim 113 kiloyum hem kas var ama yağda var. Biraz saldım yüzüm kilolu oldu yani. Eskiden çok iyiydim. Neyse bu kızlar geldiler ve dediler ki hadi cafeden gidelim başka bir yere Bende şaşırdım benimle hiç muhatap bile olmadılar. Neyse gittik park gibi bir yere kemal ve sevgilisi öpüşüyor diğer kızda gidip kediyle oynuyor eğleniyor vs. Ben onunla muhabbet kurmaya çalışıyorum fakat sadece soruya cevap veriyor. 10 dakika parkta durduk ve kızlar biz kalkalım dediler. Onların otobüsle gitti evine. Bende dolmuşla eve döndüm. Önceden böyle değildi kızlar benden hoşlanıyordu. 184 boyunda sağlam bir adamım kolay kolay yıkılmam ama o gece gururum kırıldı arkadaşlar. Onurum zedelendi.
İlk buluşmada kız yüzüme bakmadı, mekandan gidelim dedi. Beni beğenmedi mi?
Cevapla