Dün ilk kez bir kızla buluştum.2 kez buluşmak istemedi benimle?

Canim çok sıkkın moralim diblerde. Kızla bir arkadaş vasıtası ile numarası aldım. biraz konuştuk dün akşamda sahilde buluştuk. Ben biraz aceleci davrandım benimle evlenirsin ileride. Çok güzelsin çok tatlısın vs çok abartımışım. Kızda belli etti zaten 1 saat sonra kalktık. Mesaj attım soğuk davrandı. Bugun buluşmak istermisin dedim. Artık seninle konuşmak istemiyorum dedi. Bende bişe yazmadım daha doğrusu yazamadım. Moralim bozuk. Yaş 27 hayatımda ilk kez bir kızla buluştum ve red yedim. Ne zaman normale dönerim sizce :)

Dün ilk kez bir kızla buluştum.2 kez buluşmak istemedi benimle?
Cevapla