Birini sevmediğim için reddetmek kul hakkına girmek mi, vicdan azabı çekmem normal mi?

Bundan yıllar önce bir yerde çalışmıştım o yerdeki bir erkek bana aşık olduğunu hissediyordum sonra o kişiyi reddedip işten çıktım. 7 ay sonra da psikolojik sorunlarım başladı bana hakkını helal etmediğini ah ettiğini düşünüyorum onu sevmedim reddettim ve gittim diye ben o iş yerinde de kul hakkına girecek bir şey yapmadım aksine onlar bana mobbing uyguladı ve sgk girişimi geç yatırdı falan

Birini sevmediğim için reddetmek kul hakkına girmek mi, vicdan azabı çekmem normal mi?
Cevapla