Herkes Davetli🌟:
Aşk büyüsü: Voldemort Bencesine Hoşgeldiniz🎉! #SevgililerGünü @Eros-Bot Oklarının bilinmeyen Yan etkisi! ↗

Sizi sevmeyen birine kendini sevdirmeye çalışmak boşuna kürek çekmek midir, bu konuda düşünceleriniz nedir?
#SevgililerGünü #AlmaPrens
Bu çabayı hem çok boş hem de insanı değersiz hissettiren birtakım hareketler olarak görüyorum.. Özgün davranarak değil de yapmacık olunca sevilmek insana keyif vermekten çok ağır gelmeli bana göre.. Çünkü o zaman sen değil, senin bedeninde ama olmak istediğin kişi sevilmiş oluyor.. Çok kabul edilesi bir şey değil bu..
Hayır beni sevmeyen kimseye kendimi sevdirmekle uğraşmam.. çünkü zorla sevgi olmaz zaten. insan kalbinden gelirse içinden gelirse karşısında ki kişiyi sever bu da zaman içinde olur. ama zaten sevgisi yoksa konuşmanın anlamı bile olmaz benim için.. insan kendine değer vermeli sevmeyenin peşinden koşmamalı.
Boşuna deyilde irelde keşke dememek için belki olurdu dememek için bir az uğraşmak lazım bazen soradan da sevgi oluyo olmasada ben elimden geleni yaptım olmadı sağlık olsun kısmetim deyilmiş dersin
Hahah puan değil kontür skksjss
Tek kuş yazı getirmez diye bir söz var bizde, tek tarafın çabası ve isteğiyle olacak şey değil aşk.
Doğru bulmuyorum.
“Tek kuş yazı getirmez!” 😁
Ben teşekkür ederim
Cevap
9Cevap
Doğru değil öyle beni sevecek diye bekleyemem kıyıda köşede
Bunu yapmak kendine yapacağın en büyük saygısızlık olur
Kimseyi kendime zorla sevdiremem aklında başkası olanı yanımda bile tutmam yolu açık olsun !
Kendinizi sevdirmeye çalışmak, bir başkasının duygularını değiştirmenin sizin kontrolünüzde olmadığını anlamak önemlidir. Karşılıklı sevgi ve ilgi önemlidir ve bir ilişkinin sağlıklı olabilmesi için her iki tarafın da duygusal olarak bağlı olması gerekir. Eğer biri sizi sevmiyorsa, bunu değiştirmek için çaba sarf etmek zaman kaybı olabilir. Önemli olan, kendinize değer vermek ve mutluluğunuzu sağlamaktır.
Hiç doğru bulmuyorum birisine kendini sevdirmeyi çünki karsi taraf istemediyse artik zorlanmamali yani çok gereksiz birisi için değmez bence herles kendi seviyesinde birisini sever bence
Kendini sevdirmek nedir: birinin sizi sevmesi için uğraşmak, onun gönlüne girmek. birinin sizi sevmesine izin vermek. birinin kendi kendini sevebilmesine çabalamak. Kendinizi sevdirmek gibi bir çabanız olmasın, sadece kendiniz olmanız yeterlidir.
5 yılımı vermişliğim var sakın kendine bu eziyeti yapma hem yıpranıyorsun hem de sevilmemişlik hissi iliklerine kadar işleyip artık kimsenin seni sevmediğine inanıyorsun sakın..
En başlar da şansını denersin. İstemiyorsa zorlayamazsın. Saygı duyar ve geri çekilirsin.
Ben hiç çabalamazdım beni sevmeyen biri için
ama beni seviyor sa kesinlikle çabalardım 🤗🤗🤗
Boşa kürek çekip kazançlı çıkıldığı nerede görülmüş...
boşa zaman kaybı boşa çaba kendine saygısı olan insan yapmaz bunu
İnsanın kendine yapacağı en büyük haksızlıklardan biri
Enayiliiik
Yapma boş ver:)
Yanlış
Doğru değil acizlik olur bu
Bilmem belki işe yarar
Bence hiç doğru değil zaman israfı bu
Kabak tadi verir olmazki
3 yanlış bir doğruyu götürür dikkat
Bence eziklik 🤷🏼♀️
çok yanlış ama bu hatayı çogumuz yapıyoruz
boşa zaman kaybı
E yanii
Çok yanlış
Dogru degil maalesef ya :(
Oluruna birak
doğru degil
Değmez
Hic doğru değil
Saygısızlık kendinr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?