3 yıllık kız arkadaşım beni aşağıladı, ilişkiyi bitirmeli miyim yoksa şans vermeli miyim?

Bı tartışma yaşamıştık bana ortada erkek kadın çok kendime göre birini bulurum gelecek vaat eden iş sahibi statu sahibi birini senin gibi biri değil dedi beni assagladi ikimizde öğrenciyiz ama bu şekil konuşması beni kötü etti lütfen yanıt verin ne yapmalı

3 yıllık kız arkadaşım beni aşağıladı, ilişkiyi bitirmeli miyim yoksa şans vermeli miyim?
Cevapla