Karşı cins arkadaşlığı?

Günümüzde erkekler sevgili yapınca kız ortamını çabuk kesiyor ama kadınlar inatla erkek arkadaş yapmaya devam ediyor hatta evlenince bile. Ben böyle şeylere karışmam ve bişey diyemem ama çoğu insan karşı cinsle arkadaşlık olmaz diyor. Eşimin erkek arkadaşları var ve arkadaşlık her türlü normal bişey diyor hatta arkadaşlarıyla geziye falan bile çıkıyor. Bende normal karşılarım ama çoğu insan kötü karşılıyor neden?
Karşı cins arkadaşlığı?
Cevapla