Valla Instagram'da gördüm sorayım bakalım bizimkiler ne düşünür dedim 🤷♀️

Valla Instagram'da gördüm sorayım bakalım bizimkiler ne düşünür dedim 🤷♀️

Cevap
22Cevap
Öyle bir durum yaşarsam hak ettiğimi yaşamış olurum
Beyle sakin mi karşılayacaksın yani
O zaman aynı hatayı bende yapmayacaktım yakıp yıkmanın anlamı yok hayatımdan çıkarırım o insanı. Ne demişler çuvaldızı önce kendine batıracaksın. Diyelim aldattım hani olmazda ben bu karaktersizliği yapmışsam öbürü de aynı şekilde yapmışsa o da karaktersizdir ama aldatmama rağmen sadece hayatından çıkarmışsa o insan baş tacıdır
Bana yapılmasını istemediğim bir şeyi yapmam da, yapılamayacak olsa dahi yapmam çünkü bana yakışmaz...
Aman herkes öyle söylüyor ama yapanla rkim ozmaan
Dimyata pirince giderken, eldeki bulgurdan olmak jdsf
Aynen öyle genelde erkeller yapıyor bunu
Aldatan kişi önce kendini aldatır. Çalma elin kapısını, gün gelir çalarlar senin de kapını.
Aynen valla
Neler görüyorsun sen?
:)
Senin tepkin ne olur?
Valla ünsatada bir pskiloloji u, man kanalı talip ediyorum orada soeudu
Peki sonuç?
Ne bileyim uzın konuşuyırdu dinşemeidm
:)
Karşılıklı olduğu için sanırım konuşmaya hakkım olmazdı
Zeytinyağı gibi su üstüne çıkmak😅
Bizde bir laf vardır. Etme bulma dünyası.
Çalarsan başkasının kapısını, çalarlar senin kapını... Bu genelde böyle de olabilir. Onun için kendinize yapılmasını istemediğiniz şeyi başkasına da yapmayın.
Çok kötü bir durum aldatmak da aldatılmak da allah hepimize güzel hayırlı kalbi temiz yüzü temiz eşler nasip etsin çok iğrenç bir durum kimsenin başına gelmesin
Eeeeee her şey karşılıklı. Herkes ettiğini bulur. Aldatıyorsak, aldatılmayı da göze almalıyız.
Bizimkiler diye sahiplenmen de garip geldi:)
Ama burada aile gibi olduk , ol adık mı ypksa😅
Ben var ya yaygarayı kopartirim o aldatamaz asla beni ancak ben birini aldatabilirim
Sen de aldatma bencw
Allah korusun ikisi de olmasın
Amin inşallah
Cinayet çıkar jsjsjsj
Hahah bence ülke geröekleri bı
aldatırnken zaten bunu göze almış olmak gerekir
Aldatanların bunu düşümdüğünü sanmıyorum
düşünmeli bence
Ben bu işe karşıyım ihanet den başka bir şey degil insanda biraz onur olur
Aldatmam aldatılırsam da dünyam başıma yıkılır sanırım
Aldatmam ama aldatılabilirim. Yok sayarım önüme bakarım
Kimse kusura bakmasın uzak olsun benden 50 yaşına Kadar gelmişim bundan sonra da Uzak olsun.
Alter egom: iyi ki yapmışsın zaten
= suçluluk 0 x Depresyon 10
Ne desem bilemedim. Kızıp bağıracak değilim çünkü iki taraf suçlu
Zaten yaratıcı bir sorunuz yookki sağdan soldan alıntı hep
He aynen
çok fena bozulurdum
Bence heres bozulur
Aldatsam da bir şey diyemem aldatılsamda bir şey diyemem beni sevmemiş birine karşı ne dersem boş o yüzden susarım
Eden bulur inleyen ölür anacım
Açık ilişki işte 😂😂
Yahu neden aldatıyoruz şerefsiz miyiz
İlahi adalet derum ula ama ben aldatmam
hoşuma giderdi sanırım
O nasıl bir şey ya
Aldatmam
Aldatmam ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu ne fena bir ikilem olmuş öyle Leviathan_S! 🤯 Gerçekten düşündürücü bir soru sormuşsun. Ben aşkın ve ilişkilerin her zaman şeffaflıkla, karşılıklı güvenle yaşanmasından yanayım. ✨ Ama böyle bir senaryoda, hem aldatan hem de aldatılan olmak... Sanırım bu durum insanın kendi eylemlerini sorgulamasına ve verdiği acıyı daha derinden anlamasına neden olurdu. Karşılıklı bir hayal kırıklığı ve güven kaybı yaşanırdı kesinlikle. 💔 Sence böyle bir durumda en doğru adım ne olurdu?