AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
yoo ne münasebet her şeye tamam denir mi tamam bazı şeylere olabilir de her şey olmaz :)))
Hayır yeri geldiğinde olmaz demeli yoksa kız sıkılır
Ortasi iyi bence ne herseye sussun nede herseye karissin
ikisinin ortasında olsun denge noktasını iyi bilsin yeter ;)
Herseye tamam diyen erkek ilgisizdir bence. başından savmak için herseye evet tamam der geçer.
Erkek dedigin elini masaya koyacak aga sert olucak dedigi olucak ama sevgilisine sahip cikicak kiskanicak gerektiginde sevgilisinin bir bakisinda kiyamicak tamam dicek ama yine sertligini korucak
Herseye evet demese de olur ama yeter ki benimle inatlasmasin.
İnadım inat diyorsun yani
Inatlasirsa inatlasirim ve kesinlikle benim istedigim olur suyuma gitsin ve ısrar etmesin
Korkulur anam sizden
Ben uysal erkek seviyorum işime karismasin.. hepimiz bir diiliz dert etme :)
Zor ama herifin bir yerden sonra canına tak edecektir
öyle erkek sadece 10 gün iyi geliyo sonra öhh yeter be diyoruz. bazen yumruğumu masaya vurmayı bilecek olmaz öyle her şeye tamam diyen
Kesinlikle hayır kızlar kestirip atan erkekleri fena sekilde itici bulur
böyle her şeye tamam demesi ilişkileri sıkıyor ben sevgilime karışma demiştim herşeye tamm demeye başlamıştı çok sinir bozucu kesinlikle yerinde ve olduğu gibi davranmalıı erkek
Erkek dediğin tamam demez 😏 ince direnir sonra boyun eyer 😅
;-) çözmüşsün işi kardeş
kesinlikle öyle. ben ne istersem onu yapsın istediğim gibi davransın böyle şöyle olsun parmağımda oynatiyim isterler. yamadık mı da kaba saba erkek oluruz gözlerinde odun oluruz
Ne kadar sallarsan ne kadar terslersen seni okadar severler kanka kızlar acayip bir tür:D çok tamam deme hiçde deme bazen de yerinde de çok karışma ama arada karış :D
Yerine göre davranın efenim b. kunu çıkarmasın kafi
beni yönetebilmeli
bir kere tamam tamam
2. tamamında gider tüm karizma
Hayır tabiki erkek agirligini koymadigi surece erkek degildir ha her sozunun gecmesini isterler ama asla her seye evet kabul diyen kilibik erkekleri istemezler.
Goruşume saygı duydum ama ne ole her şeye tm diyecek
herseye tamam demesi dogru olmaz ya. yeri geldiginde de hayir yapamazsin edemezsin diyebilmeli..
kizlar maco erkeklerden hoslanir ne kdr romantik olsun deseler bile :)
masaya yumruğunu vurduğu gibi
- nolmaz nuleyynn
:D
Bir süre sonra sıkıyor Herşeye tamam deyince. Yerine göre olmalı, yeterince.
Lafta herkes onu ister ama höt zöt deyince de hepsinin hoşuna gider.
tamam diyen erkek veya kız herkes ister de :)) işne karısan derken kimse kimseyi işine karıstrmak istemez :)
herseye tamam dedigi zaman iliski benim istedigim gibi yurur bır sure sonra sıkılırım bence tam tersi olmalı ılıskıye o yon vermeli
hayır tabiikide yeri geldiginde yere yumrunu vuracak kadarda sert delikanlı kişiligi oturmuş erkekler ister
ona oyle ya herseye tamam aşkımmış peh oyle erkege adam denmez yerı geldı mı karısacak karsı cıkacak yoksa bıldıgın o erkek kullanılır
kıskansın bir zahmet. erkek dediğin kıskanıcak hani. kız savunma yapsa da tamam öyleyse demiycek. hem ayrıca aşkım demek çok yapmacık geliyo bana
Hayir derken haddini, tamam derken yerini bilen erkek ister kizlar. Herseye tamam herseye hayir diyen adamin yanimda yeri yok.
Hayır herşeye gider yapan erkekler genelde çekicidir çoğu kadın için, nasıl avukatsın sen arkadasım :)
Dusunsene ; askim tamam. Tamam hayatim, hallederiz hayatim, nedemek tabiki bitanem, askim olurmu bugun halledecegiz..
Sonra ; neyi tamam a m k . d
Herşeye tamam diyeni hiçbir kız istemez aksini söyleseler de yönlendirilmek isterler sahiplenilmek kararlarını eleştirmek hoşlarına gider
O ne öyle ya :) karışsın tabi ki kızabilir de ama herşeye tamam dememeli.
Ama senin istediğin birşeye tamam demediğinde bu sefer adama cephe almış olacaksın ;-)
Çok usluyum maşallah cephe almam :) yeter ki kılıbık olmasın
:-)
Erkek biraz daha olgun ve mantikli olmali. Kadiniz ve cocuklasmayi severiz. Ama dozunda. Ne cok cocuk, ne cok olgun. Erkek yeri geldiğinde durdurmalı, yeri geldiğinde de beraber delirebilmeli.
Ya en sevdiğim erkek. :D Ama öylelerini de sevemeyiz malesef.. Köpek alırım daha iyi l*n .
Her ise karismayacak ama herseye tamam denmez Maço olsun ama bokunu cikarmasin
Hayır tabiki ortasını bulmak önemli insan sonuçta fikirleri ona ters gelen şeyleri söylemeli:)
Tabikide işine karışan bu onun gerçekten sevdiğinin değer verdiğinin göstergesidir zaten sldk :3
Yerine gore tamam ya da hayır diyen bir erkek bence :)
Herseye hayır demesin
Herşeye evet demesin
Sert olmasın ama yumuşakta olmasın
Ya ortası işte..
Evet ama ilk başta ağırlığını gorcem sonra benim, istediğim her şeye tamam diyecek
muhalefet olan erkek candir ama sonunda tabiki. Tamam dicek
hayır tabiki yeri geldiğinde hayır demesini bilecek herşeye evet diyen erkek mi olur ya?
one ya öyle bir erkek sürekli herşeye tamam dememeli birazcık otaritesi olmalı ama bu demek değilki herşeye hayır demek değil bence sadece onun çok istediği konuda tamam demelisin biraz zorada soklamalısın ki daha ilgi çekici olsun :)
Tamam diyeni isterim ama öyle ya da böyle gider hayır diyeni işime karışanı severim. Bu hep böyledir..
evet deriz tamamdan geçilmez hayır deriz her şeye bir neden sebep açıklama ister siniz :D
Yaa odun olsun o öyle oldukça ben ona karisayim istiyorum.:))
Hayir ya sert kiskanan erkek daha iyidir arada tamamda diyebilir :D
Mantıklı eşitlikçi duyguları olan biri gibi konuşan birini ister evrimleşememiş odunu ya da ütopik tamam aşkımcıyı değil
Tabiki de hayır her zaman evet derse sıkılır insan ilişki sıradanlaşır yerine göre cevaplar vermesi gerekli.
Herseye eyw diyen erkege erkek denmez mantikli olsun karsisindakini dusunerek hhayyor da diyebilir tabikide
Tamam diyişi zaten benimle ilgilenmedigini, geçişrirmeye çalıştıgini gösterir Fazla ilgi de bıktırir. hersey dozunda olsun
işine değil mantıklı gördüğü yerlerde karışabilir her insan hata yapar erkekte buna engel olabilir o yüzden yoksa höt höt birini de kimse istemez
Hiç bir bayan pasif, istediğini dakika da kabul ettirecek erkek istemez.
Daha çok istediklerini zorla yaptırabileceği erkekleri severler.
İşine karışmican ilgini eksik etmicen herşeye de tamam demicen
Bu özellikleri robota yüklesen hard diski yanar :-D
Hahahahaha ben de anlayabilirsem söylerim
Asıl biz sizleri anlaşak sorun kalmaz hem her isteğiniz olsun istersiniz hemde herşeye tamam demesin
Ama şöyle de bir şey var erkek kadını yönetmeli ama mantıklı bir şekilde her işe burnunu da sokmamalı yani erkek baskın olcak ama yeri geldiğinde kadına tölerans sağlicak
Kadın yönetilmeli ise erkek > kadından denklemi çıkıyor ortaya
ortası... yani ne her şeye evet diyecek ne de her şeyime burnunu sokacak. ne zaman neyi diyeceğini bilebilen bir erkek en idealidir.
Tabii ki asla o ne öyle. Erkek dediğinin biraz ağırlığı olacak sözünü geçirecek ama her şey tadında olmalı tamam diyeceği zamanıda bilmeli hayır demeyide bilmeli.
yok bilader erkek azcık tamam dar çok sıkıcı olur arada sırada tamam der beni sevmiyor hiç tmam demez sen benden bıktın demeye baslar onlarda kısaca ne ıstedıgnı bılmez
Hayir yeri geldiginde evet demesini bikcek yeri geldimi hayir demesini bilcek. Erkeklik taslamayacak , yeri gelcek kuş gibi kanat cirpmasini bilce, yeri geldiginde de aslan gibi kükremesini...
Cok guzel soyledin helal olsun..
Ben onu bunu bilmem bir ilişkidee son sözü erkek söleyecekkk !! Tamam aşkım dıyecek :D
Hayır tabikide neye tamam diyip demiyiceğini bilen erkek ister