AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Pısırık sınıfına gireni değil yerine göre diyeni isteriz.
Olurmu öyle ya erkek nederse o bunu sorman bile sacma 🙈
Kılıbık tiplilerden hiç hoşlanmam ama öküzde olmasın yani dfgds
her zaman evet dersen herkes seni sever arada hayır dersen saygıda duyarlar
hayir tabi ki ama herseyede okuz gibi hayir demesin
Aslaaa, ağırlığını koymalı yoksa ben onun adına erkek demem..
Ayy o ne ya tabikide hayır ne sert ne yumuşak olmalı tam ortası olmalı
hayır tabi ki de yeri geldiğinde karışacak, koruyacak, sahip çıkacak ama bazen de tamam diyecek
Herşeye tamam diyeni istemezlerde, tamam demiyenide pişman ederler :D Bana göre ne söylendiği değil nerde söylendiği önemli.
bu soruya da gizli yanıt veren çıktı :-)
Profilimi ne yapacaksın ki? :)
istemem diyenlerin çoğu öyle erkek ister. sonrada sıkılıp ayrılırlar
erkek dedigin elini masaya vuracak kiz dediginde o masayi erkegin kafasinda kiracak :) :p
yuh daha neler
yalan mi :))
Ben istemem. Erkek dediğin yeri geldiği zaman hayır demesini bilecek. Her şeye evet dersen sevgilisi değil köpeği olursun bence :)))
Kılıbık erkekmi olur l*n öylesine ben erkek demem bile herşeye karışacak kıskanacak yeri geldiğinde yumruğunu masaya vurmasını bilecek
Her şeye tamam dersin sıkıcı olursun bazen tamam bazen evet dersin sıkıcı olursun hayır dersin yine sıkıcı olursun ortası falan yok yalancı bunlar hep kızlar kukla ister
Ne herseye tamam desin nede herseye karisip muhalefet olsun :))) orta şekerlisi yok mu bu işin :/
Herkes böylesini istiyorum desede kimse öylesini istemez. Bir süre sonra sıkılır.
Kesinlikle karışmasını ister. Çünkü kızlar sahiplenilmeyi ister. Herşeye tamam aşkım derse bir süre sonra kız sıkılmaya başlar. Çünkü ilk başta dediğim gibi KIZLAR SAHİPLENİLMEK İSTER.
Ne çok pasif olsun nede çok karışsın bir ortasını bulsun işte yaa :-)
herseyde tamam dedinmi sinir olurum fikrini bildirmeli.
Konuya ve yere gore hayir demeyi bilen erkek tabiki
Hayır desin bana atar gider yapsın..
Ne öyle her şeye evet..
hayir deyincede baska turlu hepsine evet deyincede baska turlu kiziyorlar acidim l*n size
Istemem yaa , hanı cık karışmasın 😅 ama masaya yumruğunu da vursun
Hanim evladi olmasin ama yerine gorede karismasn ortasi
İşine karışan. Hem fikir olduğumuz konularda olucak zıtlaştıklarımızda
işime karışcak kavga edicezz her şeye tamm demiyecek vurdummu oturtcak cinsinden olmalı
Herşeye Karışma herşeye tamam deme biraz o kıza bağlı bişey bence nerde durmasını bilmezse karışılır
Baldır bence istenir tabi istenmez mi ama bunun yanında biraz da Maço olsun :)
Yok ya her şeye de tamam demesin çok sıkıcı. Hiç sevmem bu kadar yumuşak erkekleri
kararında ve yerinde olmalı. o ne oyle herşeye tamam diyen erkek? pardon erkek mi dedim
Yerine göre herşeyede tamam derse oda bir süre sonra sıkar
Walla yumruğu masaya vurdummu kız kalpten gider o kadar
Helal
O ne l* kız gibi herşeye tamam biraz erkek olsun mesela yapmiycan dedim o kadar desin yani
Her şeye tamam diyen erkekle yapamam ben, onun da farklı fikirleri olsun ki birbirimizi tamamlayalım
O da biraz mallık bence. Kişiliği olsun karakteri olsun biraz.
asla herşeye tamam deme bir süre sonra seni umursamaz takmaz etkisiz eleman olursun işine karış ama geri adım atma dediğim dedik ol
Erkeğin bazı kriterleri olacak. Eğer kiz uymazsa kıyamet kopacak. Gerekirse yol verecen. Kiz arkadasin bunu bilecek.
Yaa yok yaa erkek dediğin sert olacak masaya yumruğunu vuracak yok diyosam yok diyecek !! :D herşeye tamam diyen erkek nedir yaa
her şeye tamam diyen erkek kadar itici bir şey yoktur.
Herşeye evet tamam diyenle olmaz ne için evet ne için Hayır demesini bilmeli!!
Nerde ne yapacgnı ne konusacagnı bilen erkek ister.
Sert ve otoriter olmasını beni çokkk kıskanmasını isterim ben
kesinlikle istemem herşeye tamam diyen erkek erkek değil robot olur
Hayiirrr l*n erkek dediğin masaya yumrugunu vurcak 😯😅😉😆😂😅
Herşeye tamam diyen erkek gitsin annesiyle örğü örsün.
Hayır tabikide, kıskanan ve işime karışan bir erkek isterim.
kaçan kovalanır herzaman böyledir. kızın her dediğine tamam dersen kovalayan olursun
herşeye evet diyen biri olursa ilişkide heyecan kalmaz diye düşünüyorum
heyecan değilde biz kızların da doğru yapmadığı şeyler olabiliyor müdahele etmek gerek bence
İstemem ya erkek dediğin yumruğunu vuracak o masaya
Hem tamam desin, hemde biraz karissin tabi. Göstersin arada kendini yoksa yandi vallaha :D
Hayır bir ağırlığı olmalı kendi fikirleri olmalı insan sıkılır bir süre sonra öyle birinden
Haci yeri geldi mi hayir diyip yumrugunu masaya vurcan
Erkek dediğinin bence azıcık sözü geçmeli giyim ve fikir dışında her şeyi sahiplenmeli. Bence, kızların bünyesiyle de alakalı bence.
Kimi zamanda tamam askim deyip geçmeli kimi zamanda sonuna kadar kendini savunmali zamana göre değişir yani
bazı konularda evet "tamam aşkım" der ama arada da fikrini ortaya koyup bazı konulara da karışmalı. Herşeye tamam diyen insan itici bence
Kizlar ne hep tamam askim evet askim diyeni ister ne de her boka karisana kardesim.. kizlar ortasini sever duruma gore olani sever
Hayır ya o da bir zaman sonra çok sıkıcı oluyor bence
Erkek dediğin kıskanır , o tür şeylerin hepsinde karışabilir ama fikir ayrılıklarında karışamaz
Birde kaşlarını falan aldırsın o zaman tam olsun. Gerci o da olmuyor değil
hayır benm sevgilim bir ara ne desem tamam diyodu sonu kavga oluyordu
Bence hayır da demeli herşeye tamam derse sıkılabilir