Flörtüm 1 gündür mesajıma dönmedi sizce konuşmak mı istemiyor?

İnşaatta çalışıyor, sabah erkenden gidiyor akşam 4-5 gibi çıkıyor, benim bildiğim. Ama şu an 30 saattir mesajıma dönmedi, bakmadı. Sizce başına veya telefonunun başına bir şey mi geldi? Vakti mi olmadı? Çünkü genelde yemek yiyor yatıyor. Yoksa konuşmak mı istemiyor? İstemiyorsa nede açık açık demiyor ayıp değil mi bu muamele? Gururumdam yazamıyorum da… bir tartışmanın ortasındaydık.

Flörtüm 1 gündür mesajıma dönmedi sizce konuşmak mı istemiyor?
Cevapla