Flörtüm bana yazma, ben de sana yazmayacağım dedi birkaç gün önce fakat bugün napıyorsun diye mesaj attı. Bu normal mi?

Ben onu çok kıskanıyormuşum diye ilişkiyi bitirdi. Flört diyorum ama sevgiliydik yani. Dün beni üzgün görmüş bugün de halimi hatırımı sormak için mesaj atmış. Fakat bende yazma bana dedim. Sizce amacı nedir

Flörtüm bana yazma, ben de sana yazmayacağım dedi birkaç gün önce fakat bugün napıyorsun diye mesaj attı. Bu normal mi?
Cevapla