Mesele onunla konuşup konuşmamak değil
her şeyi gizlemeyi çalışır seni eğlence amaçlı kullanır vs
ben konuşmadım yeni öğrendim evli olduğunu ve bitirdim
Mesele onunla konuşup konuşmamak değil
her şeyi gizlemeyi çalışır seni eğlence amaçlı kullanır vs
ben konuşmadım yeni öğrendim evli olduğunu ve bitirdim
Sen onun hayatında eve gidene kadar varsın. O evin içinde ona ait küçük bi dünyası var. Kendileri ne düşünüyor, nasıl hissediyor merak ediyorum, içindeki duygularını.
Aynı durumu ben dün yaşadım sadece konuşuyorduk. Zaten konuşmalarda sxting amaclıydı. Din öğrendim ki evliymiş. Akşam 6dan sonra mesajlara falan cevap vermiyor oluşundan şüphelenmiştim zaten.
Kendisi hakkında hiç bişey doğru düzgün bilmiyorum hatta yaşını bile. Ama dediğim gibi duygusal bişey yok
Kendileri bir şey düşünmüyorlar ki sadece alt taraflarına ek bir şey kazandırmak
Evdeki hayattan sıkılmışlardır dışarıyı ararlar ne yazık
Maalesef. Sen bitirmişsin en azından ama ben bitirmedim :(
Bitir bacım bitir
Emin ol kendi zamanını ve hayatını kazanırsın
Bekar mı kalmadı ya
duygusal bi şey yok ama hoşlanırım diye de korkuyorum. Çünkü bunu öğrendikten sonra daha fazla ilgi duydum ama düşünmemeye çalışıyorum. İlgileniyor falan o da hoşuma gidiyor. M*lsın falan deme bu hislerim sebebini bende bilmiyorum. Artı olarak kendimden büyükler daha çok ilgimi çekiyor bu da bi etken. 10 yaş büyük değil tabi.
Sen kaç yaşındasın
Sçeenek çok kendinden büyük olup evli olmayan var
Ben sana neden uzak dur diyorum üzülme diye sonda üzülen biz oluruz
Haklısın
Değerimiz kalmaz bi de.
Kalmıyor zaten. Çünkü ikinci planda oluyorsun hep. Eve gidince yazmaması cevap vermemesi mesela
Sadece bu değil senle konuşurken bile seni düşünmez ki. Amacı için konuşur bu kadar aman uzak dur
Evet öyle.
Sen kaç yaşındasın
20
Sen
Bende
He iyi bizim karşımıza her zaman çok daha iyileri çıkar
İnşallah
Evli çıktığını öğrenmek tam mideye yumruk gibi hissettiriyor, çok normal kafanın karışması 😔 Evli biri çoğu zaman iki hayat yaşamaya çalışıyor, gizli, yarım, suçlulukla dolu… Bu da seni sürekli ikinci plana atıyor, gizlenmek zorunda kalıyorsun, değersiz hissettiriyor.
Senin hemen bitirmiş olman inanılmaz güçlü bir hareket 👏 Peki, o evli olduğunu nasıl saklamış, en çok neye sinirlendin şu an? 💔✨
Cevap
11Cevap
En baştan yanlış bir yola girdiğin için olabilir mi
Evet bacım
Evli olanla evli ya da boşanmıs kadın ilgilenir bekar evli ilişkisi zengin erkek olunca oluyor oda yüzde 1
Hm ben kalsaydım enayimişim o zaman 😅
Bakire olmayanların yüzde 99 evlilere yazıyor bekar erkek bakire istiyor çünkü
Evli erkek neden bakire kıza yazar, flör eder
Zevkine bakireye yazar
Bi dk şimdi bu dedğin her zaman doğru olmayabilir bekar erkek bakire olmayan bir kızla evlenmez mi
Hiç duymadım evlendigini bekar erkegin bakire olmayan kızla evlendigini
Gay yumusak erkek evlenir onada erkek demek sacma onları sayma
O kadar sığ insan kalmadı
Tamam inanma aslında basit ogrenmek bakire degilim diye soru aç evlenmek istiyorum evlenebilirmiyim 50 cevabın 40 tanesi istemem der 10 taneside bana veririrmi diye bekaret önemsiz yazar kandırmak için
Yablıs anlama annen gitse başka erkekle yatsa baban ne yapar?
Bakireyim ben beni de kullanmak istiyorlar uzak durabiliyorum ama gel seni de sk elim diyorlar
Ben evlencek adamı nasıl bulcam
Sen ekşesene beni özelden konusalım
Ben ciddi ilişki düşünen biri degilim sadece soruna cvp vercem korkma
Yok burdan yazz
Yazma
Yani gizlilik heyecan verdiğin için yaşlarınız kaçti
Eşini aldatıyor
Cinsellik odaklı düşünüyor
Evet
Yaniii
İkisininde niyeti buysa sorun yok
Kız safsa gözünü açmalı ama
Ne niyetim var ne de safım.
Ama şunu farkettiö çok fenalar her şeyi biliyorlar saf da olmasan seni kandırabilecek potansiyeldeler bu evliler hepsi değil tabi ama hakkını veriyorlar
Gözü açılmış tipler
İstiyorsan devam et
Hayırr😅
Güzel oluyor diye düşünüyorsun 🙈
? Ne diyorsun
Seviyorsun bazen böyle şeyleri galiba
Neyi seviyorum
Bu tür fantezileri
Sen deli misin ne fantezisi
Evli bir kadınla üç sene ilişki yaşadım bir geleceği yok mutsuz olan bekar taraf sonunda
Her evli ay ni degil yasadigini kendi bilir. mutlulugu unutmus tekrar hatirlamak. sevmek. sevilmek isteyen evli erkek. de var
Ama gelip de genç baharlarını daha yaşamamış kızların hayatını mahvetmeye hakları yok
Niye mahfetseni belki cok sevicegeiz sevmek bizimde hak degilmi
Sen bi kere kendi seçiminden doğan sorumluluğu kabul etmiyorsun biliyorsun sen seçtin sen evlendin çok istiyorsanız kendinizle aynı evli biriyle aldatın
Ama bekarları kullanmayın eninde sonunda ailenizi seçeceksiniz bekarlara yazık
Bazen caresiz kalirsin bosanmak gecikir ailelerde o yikimi yasamasin alisarak soylensin diye beklenir.. gelecegi kimse bilemez bilse zaten evlenmez ama bekar kadini sever se yasadigi tecrubeden dolayi onu cok sever ve uzmemeye calsir
Bahane edip durma
Düpedüz dolandırcısınız şu an bu yazdığın bile
Yok boşanmaya kadar falan
Bizim ne problemimiz var ki sizin boşanmanızı bekleyecez bunu bahane olarak kullanıp kandırmayın. Haddinizi bilin herkes seçiminde kendini tanımalı
Sen bana ne saydiriyorsun ben bosandim
Aferin
ne oldu simdi aferin aldik
Birbirnizi ziheileyeceğinize doğru kararı almışsınız
Zihirleyeceğinize*
Yani simdi ozgurum severimde sevilirim de
Bekâr erkek ya da kadınlar seviyor bunu
İğrenç beni zorladı
Ben konuşmak istemedim
Sonra bi de evli oldupunu öğrendim dedim ne olcak ama oluyor çok şey hakketmiyorlar
Devam etmemişsin doğru olanı da bu zaten
Evet başlarda çekici bulurdum ama yaklaşmazdım
Ta ki ne bok olduğunu görene kadar
Tek derdi senin tadına bakmak olur çok net.
Onu varya pişman ettirdim benle konuştuğuna demediğim kalmadı ama o hala engellemeyip kalıyor
Ben de şimdi engelledim
İyi yapmışsın. En azından amacına ulaşamadı
Bu sefer zor kurtardım kendimi. Bekarlarla konuşup kendini kurtarmaktan daha zor bir şey
Benim eski patronumdu bana numaram sende yoksa al dedi ben de aldım nasıl osla önemli bir şey olur yazar diye sonra napıyorsun diye yazmaya başladı derken başladı ben işten çıktım ama geri dönme ihtimalim için engellemedim onu ama o sınırlarını çok aştı ama ben rezil ettim onu
Ne teklif etti sana
Bir şey teklif etmedi. Etse de kabul etmezdim sadece işe geri dönmek isteyebilirim ihtimalini göz ardı etmedim
İsteseydin onu kullanırdın sende
O laf arasında ben onu red ederken
Masrafsız ve birbirimizi zamanını harcamayız dedi
Ben de ona bu atfen ben or s bu muyum dedim ben senden para istemedim dedim bana bunu diyorsun?
Vaktin varsa uzun uzun konuşalım mı?
Olur
Bekliyorum
z ile başlıyor kullanıcı adım attım takip
tamam
Yanlış olan her şey pişmanlığa sebep olur
Yanlış kesinlikle ve bence tamamen uzak durulmalı
Bana biri demişti uzak dur diye haklıymış
beter olun
Kime
Pişman değilim yazsa bide :(
Kullan atsın sadece
Nasıl ögrendin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?