Sizce lise yılları, platonik aşklar ve gizli takipler en güzel dönem değil miydi?

Best frendimle bir çocuk beğenirdik üst sınıflardan, sonra full onu takip ederdik aşık olurduk kendi kendimize çok güzeldi ya

Güncellemeler
5 ay
Ya bir de şimdi beğendiğim çocuklara bakıyorum çok kötüler o zaman nasıl beğenmişiz
Güncellemeler
5 ay
Ya keşke daha çok doya doya yaşasaydım aşk güzel kıloyormuş her şeyi
Sizce lise yılları, platonik aşklar ve gizli takipler en güzel dönem değil miydi?
Cevapla