Hiç uzun ilişkim olmadı, bende bir sorun mu var yoksa yanlış insanları mı seçiyorum?

Hiç uzun ilişkim olmadı. Gelenlere ben de gidince uzaklaşıyorlar. Kolay kolay flört eden biri değilim. Genelde ilişki potansiyeli gördüğüm kişilerle flört ederim. Hani zaten uzun sürede kafamda elli kriterden geçiyo. Ben tam kendimi ilişkiye döndürüyor um adam beni cepte görüyor. Bazen acaba kaba biri miyim veya çok mu kolay biriyim diyorum. Benim sorunum ne a?

Hiç uzun ilişkim olmadı, bende bir sorun mu var yoksa yanlış insanları mı seçiyorum?
Cevapla