Aşk hayatım yok , bu durum çok can sıkıcı değil mi? Yeter ama artık nasıl düzelicem?

26 yaşındaym
Flört yeteneğimi kaybetmiş gibi hissediyorum
4-5 senedir Hiç erkek girmedi hayatıma yani en azından doğru düzgün bişey olmadı hayatımda
Ve bu durum çok canımı sıkıyor gerçekten geç olsun istemiyorum
Aşk hayatım yok , bu durum çok can sıkıcı değil mi? Yeter ama artık nasıl düzelicem?
Cevapla