Sevgilim yok diye çok üzülüyorum..Takıntı haline getirdim. Nasıl kurtulacam bu durumdan

Arkadaşlar haliyle yakışıklı ve giyim-kuşamına dikkat eden birisiyim ancak yaklaşım 3 seneye yakın bir süredir sevgilim yok ve ben bunu acayip takıntı haline getirdim. Bir cafeye gitsem ya da bir mekana girsem sevgili olan çiftlere tavırlar hemen değişiyor ve sevgilisi olmayanlar da resmen dışlanıyor. Her şeyim var çevrem, arkadaşlarım var ancak şu sevgili konusunda çok şanssızım. Bir de sevgilisi olmayanlara kızlar ''abaza'' gözüyle bakıyorlar ve ben bundan çok inciniyorum. Ne yapabilir arkadaşlar kendimi yalnız hissediyor ve çok takıntı yapıyorum. Aslında yalnızlığın da tadı başka ben kafaya çok takıyorum. var mıbana önerebilecekleriniz arkadaşlar?
Sevgilim yok diye çok üzülüyorum..Takıntı haline getirdim. Nasıl kurtulacam bu durumdan
Cevapla